Пенсіонерка втратила 100 доларів через зміну тарифів Ощадбанку / Фото: Getty Images, уніан, Колаж: Сьогодні
Клієнтка-пенсіонерка звинуватила Ощадбанк у викраденні її грошей з карток.
Про це обурена жінка написала відгук на сайті "Мінфін".
Клієнтка розповідає, що на картках Ощадбанку в неї зберігалися 200 доларів і 1000 грн, а обслуговування цих рахунків було безкоштовне.
Потім у Ощадбанку змінились правила і з карток почали списувати гроші клієнтки, про що та не здогадувалась.
"Я не мушу слідкувати за зміною правил в банках, у мене є багато інших проблем. 18 лютого 2022 року я забрала тільки 100 доларів. Гроші на які я, пенсіонерка, розраховувала у мене просто вкрав бідний державний банк", – пише жінка.
Що відповіли у Ощадбанку?
Представники банку відреагували на відгук і зазначили, що зміна тарифів – це нормальна практика для всіх банків, оскільки установа не може пропонувати ті ж умови, що й, наприклад, три чи п'ять років тому.
Зміни в тарифах регулюються ДКБО, у цьому договорі з банком прописано та підкреслено обов'язковість ознайомлення зі змінами до тарифів, а також зазначено порядок дій при незгоді клієнта з ними, написали пенсіонерці.
Новий застосунок Ощадбанку
Наприкінці 2021 року банк представив свій новий мобільний застосунок "Мобільний Ощад", який до кінця 2022 року має повністю замінити старий "Ощад 24/7".
Зазначається, що у новій програмі кількість кліків для здійснення транзакції зменшилась з п’яти до одного. Додаток буде доступний як для Android так і для iOs.
Фішкою програми став віртуальний помічник на ім’я Ощадик, який супроводжуватиме користувачів у період користування програмою.
"Сьогодні" раніше писали, яка комісія при переведенні з картки на картку, і розповідали, як закрити рахунок в Ощадбанку.