Онлайн чи в касі? Як українцям вигідно придбати квитки на потяги "Укрзалізниці"

13 січня 2022, 14:01
Кожен варіант купівлі квитка на поїзд має свої особливості

У кожного варіанту є свої переваги / Фото: Колаж: Сьогодні

Квитки на потяги у різних напрямках українці можуть придбати двома способами: безпосередньо в касі та онлайн на відповідних сервісах.

"Сьогодні" порівняли згадані вище методи та визначили переваги і недоліки кожного з них.

Реклама

Купівля квитків онлайн

У час стрімкого розвитку сучасних технологій можливість дистанційно вирішувати надважливі питання, зокрема купити квитки онлайн, стала "рятівним кругом" для українців. Не потрібно нікуди йти, ні з ким контактувати – лише ваш смартфон, ви і електронний гаманець.

Нині "Укразалізниця" активно впроваджує процеси диджиталізації і в різний спосіб заохочує онлайн-покупців.

Придбати квитки можна на кількох ресурсах:

Реклама
  • Proizd UA, Tickets.ua – це надійно, дешево, наявні різні варіанти.
  • "Приват24" – надійно, але довго заходити у свій кабінет банку і дещо дорожче.
  • Офіційний сайт UZ – спосіб найбільш надійний, але не зовсім зрозумілий інтерфейс. Користувачі, траплялося, навіть скаржилися, що потрібну інформацію видно не відразу.

Цінова політика кожного з них дещо різниться. Приміром, купуючи квиток з Києва до Одеси (маршрут 105К "Чорноморець") на 31 січня 2022 року, на Proizd UA ви заплатите 660,37 грн, на Tickets.ua — 635 грн, у "Приват24" — 655,52 грн, а на офіційному сайті УЗ — 638,52 грн.

Так ось, серед переваг купівлі квитків в інтернеті ми виділили такі:

  • надійність (особливо, якщо йдеться про офіційний сайт);
  • дані паспорта не потрібні (лише імʼя та прізвище);
  • значно більший вибір як вагонів, так і місць за їхньою вартістю;
  • можливість самому обрати місце;
  • доступний розклад руху поїздів або автобусів, що дає відстежувати потрібний маршрут та напрямок;
  • швидкість і мобільність;
  • легко створити заявку на повернення коштів в разі невиїзду;
  • до 15 січня 2022 року за квиток на потяг у чат-ботах "Укрзалізниці" у Viber, Telegram, Facebook Messenger та Apple Messages "Укзалізниця" разом з Visa повертають 10% кешбеку.

Серед недоліків такої купівлі може бути те, що на онлайн-ресурсах ціна вища на 5-15% проти тієї, що пропонують в касах вокзалів, а також те, що в певних випадках потрібно роздрукувати електронний квиток.

Реклама

Купівля квитків у касі

Нічого особливого від вас не вимагають. Варто лише прибути до каси вокзалу і назвати касиру бажаний напрямок та клас вагону. Він запропонує вам варіанти, забронює місце після вашого підтвердження і видасть вам паперовий квиток.

Звинуватили в маніпуляції

"Укрзалізницю" звинуватили у маніпуляції із цінами на квитки під час бронювання їх на офіційному сайті перевізника.

Про це один з обурених пасажирів написав на особистій сторінці у Facebook.

Чоловік помітив, що під час бронювання додаткових послуг, наприклад обіду чи напоїв, їхня вартість не додається до суми сплати за квиток і раптово з’являється лише перед остаточним підтвердженням.

Також пасажир помітив, що під час купівлі квитка галочка біля послуги "напої" стоїть автоматично. Якщо її прибрати, ціна квитка не змінюється одразу, і це вводить в оману пасажира, який думає, що послуга безкоштовна.

Представник перевізника відреагував на претензію у коментарях і зазначив, що під час оформлення квитка вартість зазначається без урахування додаткових послуг, зокрема напоїв.

"Ви можете зняти позначку з напоїв, таким чином відмовитись від купівлі напоїв, але позначка вже зазначена, щоб пасажир мав можливість придбати напої разом з квитком", – пояснив співробітник.

Ми також писали, що "Укрзалізниця" створила для українців нову послугу, та розповідали, до якого числа можна повернути частину коштів за свій квиток.