Не вгадали з розміром? "Новій пошті" дорікнули у виманюванні грошей на пакованні посилок

19 липня 2021, 14:38
Деякі клієнти вважають, що занадто великими коробками оператор намагається збільшити вартість доставляння

Клієнти "Нової пошти" почали скаржитися на занадто великі коробки. Колаж: "Сьогодні"

Приватний поштовий оператор "Нова пошта" потрапив у наступний скандал – клієнти скаржаться на те, що їх посилки пакують у занадто великі коробки, а іноді навіть і не в одну, щоб збільшити вартість доставляння.

Як написала одна з клієнток у Facebook, у відділенні їй видали "величезну" коробку, в якій була ще одна запакована посилка.

Реклама

"Коли я отримала дебелу коробку, то почула, що в ній борсається менша. Коли відкрила, то взагалі був сюрприз! Виявляється, моя посилка мала коштувати дешевше. Та коли ви вигадали для її "захисту" більшу, то навіть не додумалися убезпечити меншу посилку або додати наклейку "Крихке!", – написала клієнтка.

У "Новій пошті" пообіцяли розібратися в ситуації.

Реклама

"Отакої... Ми шкодуємо, що сталося таке непорозуміння, ми хочемо детально розібратися в цій ситуації і змінити вашу думку на краще", – відповіли під дописом.

Читайте також: "Нова пошта" дозволила керувати доставлянням посилок онлайн: що можна зробити (список)

В іншої клієнти посилку невеликого розміру також запакували у велику коробку.

Реклама

"Для подарунка другу це було б доречно, коли для розіграшу пакуємо коробку в коробку, потім знову коробку в коробку, і нарешті іменинник після розпакування такої "матрьошки" отримує довгоочікуваний сюрприз. А ось в даному випадку питання до співробітників, які обрали таке паковання", – відповіли в "Новій пошті".

Нагадаємо, у березні "Нова пошта" підвищила тарифи на доставлення і пакування відправлень – вартість усіх дрібних посилок зросла до 40-50 гривень, а після скандалу з пошкодженням посилки за пів тисячі гривень на "Новій пошті" буквально знищили посилку, вартість якої перевищує цю кількаразово.