Клієнт ПриватБанку втратив усі кошти під час переказу: що відповіли у банку

29 грудня 2021, 10:53
Клієнт банку каже, що подібна ситуація вже була

ПриватБанк звинуватили у крадіжці коштів / Фото: Getty Images, Колаж: Сьогодні

Клієнт, поповнюючи картку іншого банку через ПриватБанк, втратив свої кошти. Про це він повідомив на сайті Мінфіну.

Людина говорить, що таке стається вже не вперше, проте після останнього поповнення сума була немаленька, а гроші взагалі не прийшли.

Реклама

"Поповнював картку іншого банку через ПриватБанк, вже така ситуація не вперше. Перший раз поповнював на 500 – прийшло 300, зв'язатися з будь-ким неможливо. Нехай 200, цього разу поповнював на 1000 – грошей немає, це вже перебір", — пише він.

Що відповіли в ПриватБанку

У банку відповіли, що питання не вирішать, поки не отримають результати інкасації.

"Цю заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для її відпрацювання ми чекаємо на результати інкасації. Зробимо все можливе, щоб надати відповідь якнайшвидше", — написали з ПриватБанку.

Як працюватиме ПриватБанк на зимові свята?

ПриватБанк не працюватиме з 1 по 3 січня, а програма "Приват24" буде доступна клієнтам цілодобово.

Такий самий графік на новорічні свята і в державного Ощадбанку, а також додатку "Ощад24".

Реклама

У період з 31 грудня до 4 січня чинні офіційний курс гривні й облікова ціна банківських металів, встановлені 30 грудня.

Раніше ми розповідали, чому ПриватБанк не зміг заблокувати дії шахраїв, незважаючи на те, що у клієнтки було встановлено ліміт на купівлю в інтернеті.

Ми також пояснювали, як отримати "тисячу Зеленського" через ПриватБанк.