"Укрзалізниця" створила нову функцію для українців – що можна зробити зі своїм квитком

15 грудня 2021, 19:57
Розповідаємо про нову онлайн-функцію для смартфонів від "Укрзалізниці"

"Укрзалізниця" запускає нову онлайн-послугу / Фото: Колаж: Сьогодні

"Укрзалізниця" запустила продаж квитків на свої рейси через Facebook Messenger та Apple Messages для бізнесу, а також можливість додавати ці квитки до Apple Wallet, Google Pay.

Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці" 15 грудня.

Реклама

Раніше компанія запустила офіційний чат-бот для продажу квитків та нагадування про обраний рейс у Viber та Telegram.

За допомогою нових функцій у Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger українці зможуть:

  • купувати будь-які квитки на потяги далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+;
  • повертати куплені квитки;
  • перевіряти розклад рейсів та онлайн-табло станцій;
  • дізнатися, до якої платформи прибуває саме ваш потяг.

Наступна ж функція полягає у тому, що до Apple Wallet та Google Pay можна додавати придбані квитки і показати провідникові або стюардові для контролю.

Реклама

Додати свій квиток до електронних гаманців можна у тих же чат-ботах після здійснення оплати.

Кешбек від "Укрзалізниці"

З 15 грудня "Укрзалізниця" повертатиме своїм пасажирам 10% вартості квитків, куплених через офіційний чат-бот або оплачених карткою Visa.

Акція діє весь період зимових свят та закінчиться 15 січня 2022 року. Пропозиція поширюється на проїзні документи на потяги далекого сполучення та швидкісні поїзди.

Реклама

Кешбек повернеться на вашу картку протягом 10 банківських днів, а голова правління АТ "Укрзалізниця" Олександр Камишин навіть заявив, що у чат-боті квитки коштують дешевше, ніж на офіційному сайті перевізника або в касах.

"Сьогодні" також писали про першу поїздку в оновленому поїзді "Укрзалізниці" протягом 29 годин і розповідали, що перевізник запустив два нових потяги до Польщі.