Нові вагони-трансформери "Укрзалізниці" вийдуть на маршрути у вересні

30 серпня 2021, 15:05
У 2021 році вже почали курсувати 7 таких вагонів-трансформерів у складі поїзда Запоріжжя – Київ

Укрзалізниця презентувала вагони після капітального ремонту. Колаж "Сьогодні" / Фото: Сьогодні

У вересні 2021 року АТ "Укрзалізниця"випустить на маршрути 9 модернізованих купейних вагонів-трансформерів. Про це повідомляє пресслужба компанії.

У планах УЗ – до кінця 2021 року провести капітально-відновлювальний ремонт 50 пасажирських вагонів.

Реклама

Модернізація вигідніше

"Укрзалізниця" проводить такі роботи власними силами. Згідно з інформацією, після модернізації компанія отримує фактично нові вагони, а їхня вартість нижча, ніж нових, на 30%.

Зокрема, у 2021 році почали курсувати після капітально-відновлювального ремонту 7 пасажирських купейних вагонів-трансформерів у складі поїзда № 737/738 Запоріжжя – Київ.

Під час ремонту оновлююється кузов вагона, дахові кондиціонери, віконні блоки зі склопакетами, ролетні системи для захисту від сонця.

Реклама

Купе обладнані:

  • USB-розетками у кожного місця;
  • спеціальними поличками для заряджання телефонів під столиками;
  • індивідуальними системами клімат-контролю.

Такий плановий капітально-відновлювальний ремонт вагона обходиться в 16 мільйонів гривень. Середня вартість нового – близько 30 мільйонів гривень.

Реклама

Також УЗ разом з виробничо-інжиніринговим підприємством "Науково-виробниче об'єднання "Ріст" працюють над оновленням плацкартного вагона. Приклад такого був представлений на виставці рухомого складу, яка проходила на станції Київ-Пасажирський 27-29 серпня 2021 року.

Як повідомляли, у плацкарті з'явилися шторки приватності на кожній полиці. Крім того, там встановили пеленальні столики.

Однак аби серійно випускати оновлений варіант у 2022 році, він повинен пройти випробування і доопрацювання. Щороку "Укрзалізниця" планує випускати до сотні модернізованих власними силами вагонів різних типів. Плацкартні – одні з пріоритетних.

Нагадаємо, УЗ також представила оновлений приміський електропоїзд, вироблений Київським електровагоноремонтним заводом (КЕВРЗ, Україна). Салони вагонів тепер обладнані герметичними віконними блоками з відкидною кватиркою, встановлені нові крісла і облаштовані місця для велосипедів.