На співробітників "Нової пошти" поскаржився клієнт – так і не отримав свою посилку

31 серпня 2021, 10:20
Тим часом у компанії заявили, що з боку "Нової пошти" порушень немає – співробітники видали посилку за правилами

"Нова пошта" віддала посилку не тому клієнту. Колаж: "Сьогодні"

Клієнт приватного поштового оператора "Нова пошта" поскаржився, що його посилку забрали до того, як він сам прийшов у відділення.

Про це він написав у Facebook.

Реклама

"Скажіть, як це могла чужа людина без документів, що підтверджують особу одержувача, забрати посилку?" - написав клієнт, якому так і не вдалося забрати відправлення. Він уточнив, що нікому не передавав інформацію про посилку.

Як розповіли в "Новій пошті", у відділення звернувся клієнт, який вказав номер відправлення і оплатив гроші за товар. Також там зазначили, що з боку "Нової пошти" порушень немає, адже якщо за товар потрібно платити післяплатою, документи для цього не потрібні.

Реклама

Пізніше клієнту відповіли, що посилку співробітники таки віддали іншій людині помилково.

"На жаль, вантаж видали помилково іншому клієнту. Ми хочемо виправити свої помилки, уточніть, будь ласка, які саме книги зникли, щоб ми вирішили питання самостійно", – відповіли в "Новій пошті".

Реклама

Скандал через загублену посилку вартістю 4 тисячі доларів

На втрату посилки вартістю 4 тисячі доларів раніше поскаржився клієнт "Нової пошти". Він розповів, що посилка була відправлена 1 серпня із Запоріжжя до Києва, проте до одержувача вона так і не дійшла.

Клієнт відправив Asic-майнер (пристрій для видобутку криптовалюти) вартістю 4 тисячі доларів. Під час відправлення у чоловіка запитали оголошену вартість, але той оцінив посилку мінімально, ймовірно, щоб не переплачувати за доставку.

Також ми писали:

Всі найважливіші новини України та світу дивіться у випуску "Сьогодні":