"Укрзалізниця" запускає нову онлайн-послугу для пасажирів

1 жовтня 2021, 13:30
Залишити відгук і поставити оцінку провіднику: "Укрзалізниця" запускає чат-бот у мессенджерах

Укразалізниця запускає чат-боти у Viber та Telegram / Фото: Колаж: Сьогодні

"Укрзалізниця" запускає чат-бот у месенджерах, через який можна буде купувати квитки на всі потяги далекого сполучення, а також швидкісні та регіональні маршрути.

Про це "Укрзалізниця" повідомила у соціальних мережах.

Реклама

Офіційні чат-боти УЗ доступні із 1 жовтня у Viber та Telegram і матимуть такі функції:

  • продаж та повернення квитків;
  • замовлення харчування;
  • відображення розкладу руху;
  • інформація про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
  • онлайн-табло.

Також можна буде оцінити якість поїздки на, чистоту вагону та поведінку провідника. Свій відгук можна буде залишити у спеціальній формі.

Відновлення сполучення з Польщею

Із 10 жовтня коліями "Укрзалізниці" можна буде дістатися одразу до Польщі. Це сполучення було припинено 15 березня 2020 року через запровадження карантину.

Реклама

Ймовірно, буде відновлено курсування потягів у таких напрямках: два швидкісні потяги Київ-Перемишль, Одеса-Перемишль, Київ-Варшава, Львів-Вроцлав і безпересадочні вагони Київ-Вроцлав.

Відновити сполучення хотіли ще в червні 2021 року, однак переносили кілька разів.