Клієнтка вимагає покарати всіх працівників відділення / Фото: уніан, Колаж: Сьогодні
Клієнтка-пенсіонерка Ощадбанку поскаржилася, що співробітники продовжили її депозит, незважаючи на її прохання цього не робити.
Про це жінка написала відгук на спеціальному сайті "Мінфін".
За словами пенсіонерки, у неї закінчувався термін валютного депозиту, і вона хотіла перевести всі гроші з нього дітям до іншої країни.
Жінка заздалегідь звернулася до відділення банку і співробітники сказали їй прийти за кілька днів, оскільки їм нібито потрібно зробити замовлення валюти.
Клієнтка навіть не зрозуміла, навіщо ця операція потрібна, якщо вона попередила, що хоче зробити електронний переказ.
"Співробітниці сказали, що все буде гаразд, але коли я прийшла вже 11 лютого, щоб зробити переказ, виявилося, що мій депозит був пролонгований ще на рік і що тепер нічого не можна зробити", – пише обурена клієнтка.
У зв'язку з ситуацією, що склалася, жінка зажадала дострокового розірвання та винесення догани всім співробітникам відділення, які допустили подібну ситуацію.
"Я, пенсіонер, мало того, що повинна по кілька разів їздити до банку, так мене ще й нахабно обдурили, не попередивши, коли ж мені потрібно було дійсно приїхати до банку, щоб забрати свій депозит, як це належить", – йдеться у відгуку .
Співробітники Ощадбанку помітили скаргу та відповіли жінці, що перевірять ситуацію та найближчим часом повернуться з відповіддю.
Новий додаток Ощадбанку
У грудні 2021 року Ощадбанк заявив про запуск нового мобільного додатка "Мобільний Ощад", який має повністю замінити стару версію до кінця 2022 року.
Головною фішкою програми є віртуальний помічник на ім'я Ощадик, який допомагатиме користувачам.
Зазначається, що всі старі функції будуть збережені та спрощені, а також додадуться нові.
"Сьогодні" раніше писали, яка комісія при переведенні з картки на картку, і розповідали, як закрити рахунок у Ощадбанку.