Київстар залишив українців без грошей, звʼязку та інтернету? Що відбувається

3 лютого 2022, 10:32
Користувачі заявляють, що гроші масово списують з рахунків

Масовий збій у мережі / Фото: уніан, , Колаж: Сьогодні

Упродовж ранку 3 лютого користувачі мережі Київстар скаржаться на перебої зі звʼязком. Зателефонувати до будь-кого (навіть до оператора неможливо).

Про це українці повідомляють у різних соцмережах.

Реклама

Скористуватися інтернетом теж немає можливості.

Гроші з рахунків зникли. Як тільки люди намагаються зателефонувати, їм повідомляють про це. Хоча кошти мали б бути.

Поповнити навіть через Приват24 неможливо, вибиває помилку. Мобільний додаток теж не працює.

Реклама

Мобільний додаток Київстару / Фото: скріншот

Компанія заспокоює своїх клієнтів у Facebook та переконує, що інформацію вже передали до технічного відділу.

"Дійсно, зараз спостерігаються труднощі при здійсненні дзвінків. Дякую за інформацію, ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, приносимо вибачення за тимчасові незручності", — пишуть вони.

Реклама

Про проблему також заявила компанія у Twitter та пообіцяла компенсувати втрати користувачів.

Перепрошуємо! Якщо сьогодні у вас виникли труднощі під час здійснення дзвінків, пишіть про них в особисті повідомлення у наших соцмережах! Компенсація для абонентів, які зіткнулися з труднощами, буде нарахована автоматично. Ми вже працюємо над розв’язанням проблеми! — написали у Twitter.

У коментарі "Сьогодні" в пресслужбі Київстару зазначили, що спеціалісти компанії одразу розпочали роботи з усунення технічної проблеми і о 10:30 ранку послуги було відновлено.

Жодних некоректних списань коштів з рахунків абонентів не було. Більш того, абонентам, які через технічний збій у мережі не могли користуватись зв’язком, буде автоматично нараховано компенсацію. Компанія приносить вибачення усім абонентам, хто відчув незручності через цю ситуацію, — розповіли у пресслужбі.

Реєстрація сім-карти за паспортом

У Раді уточнили, що жодної обов’язкової реєстрації SIM-карт в Україні ще не запровадили.

Однак людям, які використовують свій номер телефону як фінансовий, радять реєструвати його за паспортом. Адже це завадить шахраям скористатися вашим телефоном для отримання доступу до ваших коштів.

"Крім того, у багатьох людей до одного номера телефону прив’язані соцмережі, месенджери, електронна пошта. Зловмисники можуть отримати доступ до всіх ваших особистих профілів та даних", — каже нардеп від фракції "Слуга народу" Олександр Федієнко в ефірі Громадського радіо.

Ідею обов’язкової реєстрації SIM-карт за паспортом поки що обговорюють.

Раніше ми розповідали, як клієнт Monobank поскаржився, що банк із невідомих причин відмовився від співпраці з ним і не дає вивести особисті гроші уже пів року.

Ми також повідомляли, що робити, коли співробітник банку наполегливо телефонує вашим родичам, та що в такому випадку відповідати.