"Це – нонсенс": в Кабміні відреагували на скандал з гігантським штрафом для "Нової пошти"

12 серпня 2021, 10:20
Як заявив Олексій Любченко, в ситуації зі штрафом були помічені суперечності

Олексій Любченко висловився про ситуацію зі штрафом "нову пошту". Колаж: "Сьогодні"

Ситуація зі штрафом для "Нової пошти", коли за пошкодження відправлення клієнта вартістю 500 гривень компанію хотіли оштрафували на 325 млн гривень, суперечить "всілякій логіці".

Про це заявив перший віцепрем'єр-міністр – міністр економіки Олексій Любченко в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна".

Реклама

За його словами, в системі Держпродспоживслужби, яка розслідувала накладення на "Нову пошту" штрафу, необхідно посилити відповідальність і керованість.

"Керівник організації, в якій працює 30 тис. співробітників, має проводити ефективну кадрову політику", – сказав він.

Крім того, Любченко підкреслив, що покарання має відповідати рівню порушення, проте у випадку з "Новою поштою" спостерігаються протиріччя.

Реклама

"Це – нонсенс... Навіть якби не було розголосу, ми це моніторимо, і це було б скасовано, а винні – притягнуті до відповідальності", – додав Любченко.

Що сталося:

  • У березні співробітники Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області провели перевірку декількох відділень "Нової пошти". Приводом стало звернення клієнта пошти про пошкодження посилки вартістю 500 грн.
  • У липні за результатами цих перевірок на компанію наклали штраф у розмірі 325 млн гривень – це максимально можлива санкція.
  • "Нова пошта" відразу вирішила подати до суду на Держпродспоживслужбу, заявивши, що чиновники наклали штраф неадекватного розміру. Крім того, компанія звернулася до омбудсмена і до міжнародних правозахисних організацій.
  • Про необхідність змінити законодавство заявила і голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька. Вона запевнила, що гігантського штрафу для "Нової пошти" не буде, і визнала, що винуватцями події, швидше за все, стали місцеві виконавці.
  • "Нова пошта" водночас теж зробила висновки і запустила кампанію зі збору відгуків та скарг клієнтів.

Також дивіться всі найостанніші новини в сюжеті "Сьогодні"":