У покупців з'явиться більше прав
З початку року близько 73% квитків на потяги "Укрзалізниці", яка поновила курсування поїзда Черкаси – Львів, купували онлайн.
Про це повідомляє пресслужба національного перевізника.
Переважна більшість пасажирів робила замовлення через офіційний сайт "Укрзалізниці" booking.uz.gov.ua. Оформлення квитків онлайн було впроваджено 2012 року. Два роки тому, 2019-го, частка онлайн-квитків перевищила половину і сягнула 57%. 2020 року вона зросла до 66%, тобто двох третин.
В компанії нагадали, що піковим періодом перевезень цього року стали травневі свята, коли залізницею скористалися понад 840 тисяч осіб, а квитки онлайн за цей період придбали близько 71% пасажирів.
Укрзалізниця наголошує, що через чат-бот компанії у Viber та Telegram купувати квитки на поїзди "Інтерсіті+" можна набагато зручніше і без додаткових комісій.
А тим часом стало відомо, що на станції Ньїредьхаза (Угорщина) з технічних причин було відчеплено пасажирський вагон "Укрзалізниці", а дев’ять пасажирів пересадили у місцевий потяг. Змін до графіка міжнародного сполучення Київ — Будапешт — Відень не планується, наступний рейс вирушить з Києва за розкладом.
Нагадаємо, на початку літа "Укрзалізниця" призначила більше десятка "курортних" поїздів, які зв’язали морське узбережжя з віддаленими куточками країни.
Також нагадаємо, що з 1 липня "Укрзалізниця" подовжить до Чернігова маршрути поїздів № 43/44 Івано-Франківськ — Київ та № 118/117 Чернівці — Київ. Поїзди матимуть додаткову зупинку на великій вузловій станції Ніжин.