Клієнт поскаржився на доставку "Нової пошти" / Фото: Колаж: Сьогодні
Клієнт "Нової пошти" поскаржився на жахливий стан посилки, що його доставили.
Про це чоловік написав на своїй сторінці у Facebook і додав, що у посилці розмокли усі 10 упаковок прального порошку.
"Прокоментуйте, будь ласка, стан вантажу, що прибув до замовника? Ви коробку собаками цькували? 10 упаковок прального порошку розмокли просто", – пише клієнт.
"Нова пошта" відреагувала і написала, що дуже шкодує про те, що сталося, і визнає свою провину.
Співробітники погодились виплатити чоловікові компенсацію та запропонували заповнити необхідний для цього бланк претензії.
Однак клієнт відреагував досить різко і відмовився від компенсації, оскільки вважає, що "Нова пошта" "хоче відгородитися бюрократичною тяганиною від клієнтів".
"Усі ці відписки про компенсацію – це просто бюрократична маячня. Ну а я поки що організовуватиму піар. Ви ще там на міжнародні перевезення замахнулися? Мої партнери з Німеччини, Польщі та Молдови вже відмовилися приймати ваші вантажі", – написав чоловік.
Тоді співробітники "Нової пошти" запропонували ще один варіант компенсації – два промокоди на безкоштовну доставку посилки.
Тарифи "Нової пошти"
З 1 січня "Нова пошта" змінює тарифи на свої послуги та знижує деякі з них, наприклад:
- для посилок до двох кг ціна знижується із 45 до 40 грн;
- відправлення до 30 кг коштуватимуть 80 грн замість 100.
Також додається функція доставки документів у межах України та коштуватиме ця послуга 45 грн разом з конвертом.
"Сьогодні" також розповідали, чи можуть "Нова пошта" та "Укрпошта" відмовити вам у відправленні посилки через коробку і як зміняться ціни на доставку "Укрпоштою".