В Україну заходить російський бренд побутової техніки. Коли відкриють перший магазин

26 жовтня 2021, 10:34
Компанія вже запустила на території України онлайн-магазин преміальної техніки для дому

Російський бренд планує відкрити перший магазин вже 5 грудня / Фото: Колаж: Сьогодні

В одному з київських торгових центрів, попри скандал із продажем російських товарів, що спалахнув в Україні, планують відкрити перший магазин російської компанії BORK, яка виробляє побутову техніку преміум-сегменту.

Про це говориться у повідомленні на сайті консалтингової компанії UTG.

Реклама

Першу крамницю можуть відкрити вже 5 грудня. Окрім нього російська компанія планує запустити на території України онлайн-магазин, а також відкрити ще кілька магазинів побутової техніки.

Водночас сайт українського інтернет-магазину вже працює, на ньому вже можна замовити товари, які цікавлять українців.

/ Фото: скріншот

Реклама

Примітно, що незважаючи на запроваджену у 2015 році заборону на ввезення в Україну товарів російського виробництва, побутова техніка не підпадає під перелік заборонених. До того ж, бренд BORK зареєстрували у Німеччині. Інвестором та ініціатором створення ТМ виступила російська компанія "Технопарк".

У Мережі останнім часом звертають увагу, що в українських інтернет-магазинах Rozetka та Prom.ua продають косметику, зубну пасту, медичні товари, цукерки та інші продукти, привезені з Росії.

Скандал із ТМ Yaro

Нещодавно в Україні спалахнув скандал із ТМ Yaro. Засновниця бренду Юлія Привалова опублікувала на особистій сторінці в Instagram селфі з чоловіком, де вони стоять на тлі будівлі Кремля в Москві.

Реклама

Користувачі Мережі обурилися такою фотографією та почали залишати коментарі щодо неприпустимості таких знімків. Під одним із таких коментарів Привалова залишила відповідь у вигляді глузливого анекдоту про бандерівців, який ще більше розлютив Мережу.

Активісти відреагували на цю ситуацію та закликали магазини та інші бренди припинити співпрацю з брендом Привалової.

Наступного дня стало відомо, що Rozetka перестала продавати продукцію Привалової. Слідом за інтернет-магазином від продукції Yaro відмовилися супермаркети "Сільпо" та мережа кав'ярень "Idealist".

Раніше "Сьогодні" писали про важливість соціальних мереж для репутації та розвитку бізнесу і розбиралися у основних інструментах.

А також розповідали про те, що український бізнес знайшов "золоту жилу" у звичайних селах.