Українка не змогла сплатити кредит через термінал — ПриватБанк висунув умову

15 червня 2022, 11:22
Жінка не тільки не змогла сплатити кредит, але ще й не може повернути свої гроші

Українка не змогла сплатити кредит на іншу картку через термінал "Привата": що сталося / Фото: Getty Images, Колаж: Сьогодні

Днями українка розповіла про негативний досвід після спроби скористатися послугами ПриватБанку. Проблеми виникли, коли жінка спробувала поповнити кредитний рахунок через термінал банку.

Про це вона залишила обурений відгук на сайті "Мінфін".

Реклама

"Вирішила через термінал поповнити кредитний рахунок. Ввела все, підтвердила. Здавалося все ок. Але впродовж 3-х робочих днів кошти так і не надійшли. На гарячій лінії "вишу" вже 4 рази по пів години — але мій дзвінок ніхто не бере", – йдеться у повідомленні.

Жінка зазначає, що вона не є клієнткою Приватбанку. І тепер, щоб повернути гроші, банк пропонує їй стати клієнтом фінансової установи.

Що відповіли у ПриватБанку?

Представники ПриватБанку поспівчували жінці, яка потрапила до неприємної ситуації. І знову порадили стати клієнтом банку.

Реклама

"Якщо ви не є нашим клієнтом – то для вирішення вашого питання радимо вам оформити картку банку, щоб ми змогли зарахувати кошти ідентифікованій особі", – зазначили у банку.

У фінустанові наголосили, що після повернення суми залишатися клієнтом банку зовсім необов'язково: гроші можна зняти, а картку одразу закрити.

Поповнити карту на касі

Така послуга віднедавна стала доступною для клієнтів ПриватБанку. Вона дозволяє поповнювати карти українських банків не лише у терміналах та відділеннях, а й разом з оплатою покупок на касах торгових точок.

Реклама

Поповнити свою картку можна у розмірі від 20 до 4999 грн. Це поширюється на карти всіх українських банків, а не лише ПриватБанку.

Раніше ми розповідали, яку довгоочікувану допомогу почав виплачувати Приватбанк українцям. Також ми писали, як шахраї полюють на клієнтів ПриватБанку.