Клієнт Приватбанку поскаржився на фінустанову. Колаж: "Сьогодні"
ПриватБанк самостійно поміняв код доступу до картки одного з клієнтів банку, коли той був за кордоном.
Скарга з'явилася на сайті Мінфіну.
Як розповів клієнт фінустанови, пароль банк поміняв через кілька днів користування карткою у відпустці.
За його словами, розрахунки картою проводилися цілком "звичайні".
"Поїхав у відпустку за кордон. Через кілька днів користування карткою (звичайні суми, кафе, магазини тощо) приходить SMS: мовляв підозра на скімінг, ми вам поміняли пароль", – розповів клієнт банку.
Що кажуть в ПриватБанку
У фінустанові підтвердили, що поміняли код доступу, щоб убезпечити клієнта.
"У випадку, якщо ви скористалися карткою в пристрої, де у банку виникли підозри про скіммінгові накладки, банк автоматично змінює PIN-код карти для безпеки ваших коштів", – розповіли в ПриватБанку.
Раніше ми також писали:
- Шахраї під виглядом співробітників ПриватБанку виманюють в українців гроші.
- Клієнти ПриватБанку поскаржилися на те, що "втрачають" гроші при знятті готівкових коштів із банкоматів.
А про недавній технічний збій в ПриватБанку дізнавайтеся з сюжету "Сьогодні":