ПриватБанк самовільно змінив пін-код клієнта – що кажуть у банку

16 серпня 2021, 07:20
Як пояснили в ПриватБанку, це робиться в разі підозри на шахрайські операції

Клієнт Приватбанку поскаржився на фінустанову. Колаж: "Сьогодні"

ПриватБанк самостійно поміняв код доступу до картки одного з клієнтів банку, коли той був за кордоном.

Скарга з'явилася на сайті Мінфіну.

Реклама

Як розповів клієнт фінустанови, пароль банк поміняв через кілька днів користування карткою у відпустці.

За його словами, розрахунки картою проводилися цілком "звичайні".

"Поїхав у відпустку за кордон. Через кілька днів користування карткою (звичайні суми, кафе, магазини тощо) приходить SMS: мовляв підозра на скімінг, ми вам поміняли пароль", – розповів клієнт банку.

Реклама

Що кажуть в ПриватБанку

У фінустанові підтвердили, що поміняли код доступу, щоб убезпечити клієнта.

"У випадку, якщо ви скористалися карткою в пристрої, де у банку виникли підозри про скіммінгові накладки, банк автоматично змінює PIN-код карти для безпеки ваших коштів", – розповіли в ПриватБанку.

Раніше ми також писали:

Реклама

А про недавній технічний збій в ПриватБанку дізнавайтеся з сюжету "Сьогодні":