Клієнти ПриватБанку втрачають гроші при знятті готівки – що говорять в банку

На гарячій лінії їм так і не сказали, коли буде повернення коштів

Клієнти ПриватБанку поскаржилися на те, що "втрачають" гроші при знятті готівкових коштів з банкоматів.

Скарги з'явилися на сайті Мінфіну.

Реклама

Одна з клієнток, яка знімала гроші з картки в банкоматі в Києві, назвала ситуацію, що склалася, "шахрайством", бо після звернення до банку щонайменше тиждень кошти їй так і не повертали. Водночас ПриватБанк її заявку прийняв.

Про схожу ситуацію розповіла і мешканка Чернігова, яка знімала з карти 9 тисяч гривень.

Реклама

"З банкомату довго долинали звуки, але потім банкомат віддав картку. Гроші я не отримала, але коли перевірила картку, побачила, що 9 тисяч гривень з картки зникли, які мені терміново були потрібні", – розповіла клієнтка.

Вона додала, що на гарячій лінії їй так і не сказали, коли буде повернення коштів.

Як відповіли в ПриватБанку, заявка на повернення коштів подана, наразі фахівці розбираються в ситуації.

Реклама

Раніше ми писали про те, що шахраї під виглядом співробітників ПриватБанку виманюють в українців гроші. Для цього вони використовують спеціальний мобільний додаток, за допомогою якого виводять всі гроші з рахунків.

Нагадаємо, раніше ПриватБанк почав підвищення тарифів на перекази через "Приват24" з 1 грн до 0,5% від суми (не менш трьох і не більше 200 гривень).

А про нещодавній технічний збій в ПриватБанку дізнавайтеся з сюжету "Сьогодні":

Реклама
Найважливіші та найцікавіші новини завжди під рукою
“Сьогодні” в Telegram Пiдпишись на RSS-канал

Рекомендації

Всі новини
Показати ще
Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Пряма трансляція
статистика
Курс гривні СЬОГОДНІ

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

26.71

Євро (€)

31.27

Російський рубль (₽)

0.36

Опитування
Опитування
Опитування

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти