"Нова пошта" знищила посилку клієнтки – маркування не допомогло (фото)

21 вересня 2021, 10:25
Замість посуду українка отримала бите скло, представники поштового оператора обіцяють розібратися в ситуації

На "Нову пошту" поскаржилася клієнтка / Фото: Колаж: Сьогодні

Приватний поштовий оператор "Нова пошта" знищила посилку, в якій був посуд.

Про це обурена клієнтка написала в Facebook.

Реклама

"А де ви реагуєте на такі доставки, а то щось Єва (консультаційна підтримка клієнтів) не розуміє мого звернення. Така доставка не вперше і в особисті ви, як правило, не реагуєте, а хотілося б зрозуміти, захіба я ще й доставку плачу?" - написала клієнтка.

На фото, які вона прикріпила до повідомлення, видно, що від посуду, який їй мали доправити, нічого не залишилося.

Реклама

Що відповіли в "Новій пошті"

Дівчині пообіцяли, що в ситуації, що склалася, розберуться.

"Дуже шкода, що трапилася така ситуація. Дуже хочемо розібратися, підкажіть, будь ласка, номер накладної, щоб у нас була можливість допомогти", – відповіли клієнтці.

Міжнародні перекази Western Union

На початку серпня 2021 року "Нова пошта" оголосила про співпрацю з міжнародною платіжною системою Western Union. Клієнти української компанії тепер зможуть надсилати й отримувати грошові перекази, які доступні тільки в гривні, у відділеннях НП.

Реклама

Щоб перевести гроші, клієнту потрібно:

  • мати при собі посвідчення особи державного зразка;
  • знати повне ім'я одержувача і країну призначення;
  • після оплати транзакції відправник отримує від оператора контрольний номер грошового переказу, який має передати одержувачу.

Нагадаємо, наприкінці липня "Нова пошта" зробила тестове відправлення посилки за допомогою безпілотного літака Discovery (української компанії "Аеродрон"). Відстань в 480 км з відправленням БПЛА пролетів вперше у світі.