"Нова пошта" взяла понад 50 грн за доставку крихітної посилки / Фото: Колаж: Сьогодні
Клієнт поскаржився на доставку "Нової пошти". Сервіс запакував три крихітні деталі в величезну коробку та взяв за доставку посилки завважки 50 грамів 53 гривні.
Про це чоловік з Ковелю написав у Facebook.
"Непогано так відправили", – написав користувач та прикріпив фото.
"Нова Пошта" відповіла у коментарях та вибачилась перед чоловіком, попросивши для підтвердження фотографію накладної.
"Не можемо передати словами, як нам соромно через цей інцидент, який зображений у Вашій публікації. Просимо дати змогу розібратися в цьому", – написала "Нова пошта".
Після отримання фотографії накладної сервіс доставки ще раз написав обуреному клієнту та запропонував промокод як вибачення.
Виявляється, таку посилку можна було відправляти у самому пакеті, а не у коробці, яка призначається для набагато більших речей.
"Колеги упакували цей вантаж задля того, щоб він не пошкодився під час транспортування. Хоча цей тип посилок можна відправляти у звичайному пакеті. Провели з працівниками роз'яснювальну роботу, більше такого не повториться", – пообіцяли на "Новій пошті".
Це не перший випадок із проблемними посилками на "Новій пошті". 21 вересня клієнтка поскаржилась, що замість посуду отримала купу битого скла.