Клієнти ПриватБанку втрачають гроші при знятті готівки – що говорять в банку

4 серпня 2021, 08:00
На гарячій лінії їм так і не сказали, коли буде повернення коштів

Клієнти ПриватБанку поскаржилися на те, що "втрачають" гроші при знятті готівкових коштів з банкоматів.

Скарги з'явилися на сайті Мінфіну.

Реклама

Одна з клієнток, яка знімала гроші з картки в банкоматі в Києві, назвала ситуацію, що склалася, "шахрайством", бо після звернення до банку щонайменше тиждень кошти їй так і не повертали. Водночас ПриватБанк її заявку прийняв.

Про схожу ситуацію розповіла і мешканка Чернігова, яка знімала з карти 9 тисяч гривень.

Реклама

"З банкомату довго долинали звуки, але потім банкомат віддав картку. Гроші я не отримала, але коли перевірила картку, побачила, що 9 тисяч гривень з картки зникли, які мені терміново були потрібні", – розповіла клієнтка.

Вона додала, що на гарячій лінії їй так і не сказали, коли буде повернення коштів.

Як відповіли в ПриватБанку, заявка на повернення коштів подана, наразі фахівці розбираються в ситуації.

Реклама

Раніше ми писали про те, що шахраї під виглядом співробітників ПриватБанку виманюють в українців гроші. Для цього вони використовують спеціальний мобільний додаток, за допомогою якого виводять всі гроші з рахунків.

Нагадаємо, раніше ПриватБанк почав підвищення тарифів на перекази через "Приват24" з 1 грн до 0,5% від суми (не менш трьох і не більше 200 гривень).

А про нещодавній технічний збій в ПриватБанку дізнавайтеся з сюжету "Сьогодні":