Клієнтка "Нової пошти" звинуватила співробітників компанії в шахрайстві – що зробили в НП

28 серпня 2021, 10:20
Одного з касирів вже звільнили після скандального випадку – гряде перевірка з головного офісу

Клієнтка НП звинуватила співробітників компанії в шахрайстві. Колаж "Сьогодні" / Фото: Нова пошта

Клієнтка Нової пошти звинуватила співробітників компанії в шахрайстві з післяплатами і розповіла, як працює ця схема. Про це Юлія Кравц написала на офіційній сторінці НП в Facebook.

Неприємна ситуація сталася в Київській області в смт Ворзель.

Реклама

"При отриманні посилок суми, зазначені в експрес-накладних не співпали з сумами, введеними і списаними вашими касирами на терміналі", – пише постраждала клієнтка.

За її словами, різниця склала 249,00 грн (26 серпня) і 233 грн (23 серпня). Копії експрес-накладних та банківських виписок жінка направила на електронну адресу компанії, а також на офіційний акаунт НП в Facebook.

Після скарги потерпілої директор відділення №1 у Ворзелі повідомив, що один із касирів вже звільнений. До того ж, в смт для перевірки приїдуть представники головного офісу НП.

Реклама

"Юлія, не хвилюйтеся. Наші фахівці вже працюють над вирішенням питання. Ми обов'язково проінформуємо Вас про результати", – відповіли представники Нової пошти в коментарях до цього посту.

Клієнтка Нової пошти розповіла про шахрайську схему

Схема з післяплатами

Клієнтка НП поділилася історією ще й для того, щоб попередити українців, які також користуються послугами компанії. Юлія Кравц поетапно розповіла, як працює шахрайська схема в зазначеному відділенні Нової пошти:

Реклама
  • приходять кілька посилок з післяплатою;
  • касири не видаю чек;
  • оскільки не всі звіряють загальну суму в додатку і названу співробітником НП, касири об'єднують посилки, називають і вводять на терміналі суму, зі своїм%;
  • через те, що платежі йдуть за ФОП (фізична особа-підприємець), то, найімовірніше, це ФОП касира або її родичів (при звірці часу і сум вони не співпали).

Реакція НП: справою займуться правоохоронні органи

Після того, що сталося, в компанії провели внутрішнє розслідування. Виявилося, що одна зі співробітниць вищевказаного відділення займалася шахрайством, яке описала постраждала. Про це "Сьогодні" повідомила прес-служба "Нової пошти".

"Після додаткового розслідування ми встановили факти вчинення з боку цієї працівниці дій, які містять ознаки шахрайства. Для нас така ситуація жахлива і повністю суперечить цінностям компанії. Прийнято рішення про звільнення працівниці відповідно до чинного законодавства", – розповів представник НП.

Також нам повідомили, що вся інформація стосовно цього інцидента передана в правоохоронні органи разом з повідомленням щодо скоєння злочину. У компанії заявили, що сподіваються на повне і об'єктивне розслідування та справедливе покарання за протиправні дії.

Повідомляється, що Нова пошта принесла вибачення клієнтці і повернула різницю суми.

"Для нас важливо, щоб клієнти не страждали від шахрайських дій. Ми працюємо над тим, щоб виключити такі ситуації в майбутньому. Ми і надалі будемо оперативно реагувати на шахрайство, в тому числі і всередині компанії", – додали в прес-службі.

Нагадаємо, ще в липні Нова пошта попереджала українців, що при здійсненні онлайн-покупок в Україні і за кордоном можна попастися в шахрайські сіті. В компанії підготували інструкцію про те, як протидіяти аферистам.

В "Сьогодні" також писали про те, що шахраї вигадали нову схему для обману людей за допомогою відправлення товару післяплатою через НП. Так, дівчина замовила в одному з Telegram-каналів Apple IPhone 12 pro max, а отримала цеглу

Що відбувається в Україні та світі, можна дізнатися з випуску новин "Сьогодні":