Закон не працюватиме: ідею депутатів щодо прийому на роботу розкритикували експерти

12 листопада 2019, 09:11
У Раді пропонують розширити список заборонених тем на співбесіді

Фото: ijeab/Freepik

Роботодавцям заборонять цікавитися особистим життям людини на співбесіді, оскільки це може вплинути на рішення про прийом на роботу і зрушити на друге місце професійні якості. Про це йдеться в законопроекті № 1148, який на цьому тижні збираються розглянути у Верховній Раді. При прийомі на роботу роботодавцю зараз не можна питати про партійну та національну приналежність, місце реєстрації і т. ін. До цих заборонених тем додадуть ще кілька: про стосунки, сім'ю, здоров'я і рівень зарплати на попередньому місці роботи.

При цьому опитані сайтом "Сьогодні" експерти не вірять, що закон працюватиме.

Реклама

"Питання особистого характеру – постійна практика. Звичайно, вони впливають на рішення про прийом на роботу. Я постійно вчила людей всередині компанії не ставити таких запитань. Всім відомо, що якщо є два кандидати: хлопець 25 років і дівчина, яка нещодавно вийшла заміж, то її не візьмуть – раптом вона піде в декрет в найближчі два роки. Норми, які забороняють гендерну дискримінацію, вже є. Того закону не дотримуються і, напевно, цей теж не працюватиме. Але такі речі мають бути", – вважає HR- спеціалістка Юлія Гречка.

Читайте також:

"Я жодного разу в своїй практиці не зустрічала обґрунтування відмови в прийомі на роботу фактами особистого та сімейного життя; довести, що саме такі обставини стали причиною відмови в прийомі на роботу, дуже складно. Внесення змін, зазначених у законопроекті 1148, фактично нічого не змінить ані для роботодавців, ані для працівників", – додає Тетяна Борисенко, адвокат об'єднання "Скляренко, Сидоренко і партнери".

Детальніше про ініціативу депутатів читайте на сайті "Сьогодні" – Нічого особистого: роботодавцям заборонять питати на співбесіді про сім'ю і плани

Нагадаємо, раніше новини "Сьогодні" також розповідали про схеми роботодавців-аферистів. Як захистити себе, дізнавайтеся з нашого сюжету:

Реклама