Другий двоповерховий чеський поїзд почне роботу в Україні з листопада – Балчун

5 жовтня 2016, 11:23
Електропоїзд Škoda EJ675 погут вивести на маршрути Київ-Полтава-Харків або Київ-Вінниця-Хмельницький-Тернопіль-Львів

Інтер'єр Skoda EJ675. Фото: прес-центр "Укрзалізниці"

Другий двоповерховий електропоїзд Škoda EJ675 буде готовий до експлуатації до 1 листопада. Про це заявив глава правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун.

"Нарешті виводимо з "кустод" багатостраждальний електропоїзд Škoda. Кажу про необхідність цього з першого тижня свого перебування на посаді... На цьому тижні чеські фахівці проведуть необхідні обстеження і тестування. Служби повинні забезпечити її готовність до експлуатації до 1 листопада", – заявив Балчун.

Реклама

За його словами, не вводити в експлуатацію цей поїзд – це "як мінімум недбалість, максимум – предмет інтересу прокурорів."

Глава підприємства повідомив, що обидва двоповерхових електропотяги Škoda, які на сьогодні має в своєму розпорядженні "Укрзалізниця", передані з балансу Південної залізниці на баланс Української залізничної швидкісної компанії (Ужское).

"Крок логічний – компанія має відповідні технологічні потужності, кваліфікований персонал і необхідний досвід експлуатації швидкісного рухомого складу. Вивчаємо прийнятні варіанти напрямків експлуатації цих поїздів. Тому що вони мають певні обмеження, зокрема, вимагають технічного обслуговування кожні 700 км", – повідомив глава "Укрзалізниці".

Реклама

За його словами, на сьогоднішній день розглядаються такі маршрути, як Київ-Полтава-Харків, Київ-Вінниця-Хмельницький-Тернопіль-Львів.

"Сьогодні вже маємо пряме сполучення Київ-Львів, дуже коротке – 4 години 55 хв. в дорозі, з мінімальною кількістю зупинок. Ідея для "Škoda" – задіяти всі проміжні зупинки та доставити пасажирів до названих міст, а звідти вже до Львова. Фахівці УЗ запевняють, достатній пасажиропотік там є. Хоча по використанню Skoda ми готові почути думку і самих пасажирів", – заявив Балчун.

Він повідомив, що "Укрзалізниця" розраховує на успішність цих маршрутів, особливо з огляду на початок зимового періоду і наближення зимових свят: це будуть денні поїзди "Інтерсіті".

Реклама

"І останнє. Зі звернення визволимо 18 пасажирських вагонів. Цей рухомий склад піде на напрямок Київ-Херсон. Буде додаткова пара швидкісного поїзда з дзеркальним розкладом", – резюмував Балчун.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" придбала два електропоїзди Škoda EJ675 City Elephant в 2012 році перед проведенням чемпіонату з футболу Євро-2012. Ці поїзди є двосистемними (можуть рухатися по електрифікованих ділянках на постійному і змінному струмі).

Електропоїзд складається з шести двоповерхових вагонів і має 607 місць, з них 46 – першого класу, 590 – другого. Електропоїзд розрахований на експлуатацію зі швидкістю до 160 км на годину. Перший поїзд №729/730 з 16 червня 2016 року обслуговував маршрут Харків – Генічеськ.

Балчун раніше припускав, що другий чеський склад почне курсувати до вересня.

"Неприпустимо, щоб один з найсучасніших в парку "Укрзалізниці" електропоїздів, вироблений в 2012 році, вартістю 19 млн євро, стояв "під парканом", – підкреслив раніше глава підприємства.