Lemon-Do. Фото: AFP
Американська Coca-Cola, найбільший світовий виробник безалкогольних напоїв, один з найдорожчих брендів світу, запустила торгівлю першим в історії компанії алкогольним напоєм. Коктейль під назвою Lemon-Do надійшов у продаж в Японії, повідомляє Japan Times.
Напій випускається в трьох варіантах – з вмістом спирту три, п'ять і сім відсотків. Ціна банки об'ємом 350 мілілітрів становить 150 ієн (близько 36 гривень). Смаки напою – виноград, полуниця, ківі і білий персик.
За словами представника японського підрозділу Coca-Cola Масакі Ііди, запуск Lemon-Do – це пілотний проект компанії на перспективному ринку. Він відмовився розкрити рецепт нового напою.
Компанія має намір зайняти частку на алкогольному ринку Японії в сегменті "Тюхай" – коктейлів з фруктовими смаками і невеликим вмістом спирту. Традиційно вони готуються з міцних алкогольних напоїв, ароматизаторів, газованої води і користуються великою популярністю у жінок. Ринок напоїв "Тюхай" з 2013 року демонструє щорічне зростання на 5-25%.
Продажі Lemon-Do за межами Японії не плануються, пояснили в компанії.
Проте, нинішній дебют Coca-Cola розглядає як частину масштабної кампанії з диверсифікації виробництва, бо все більше споживачів в США і країнах відмовляються від напоїв з високим вмістом цукру.
Нагадаємо, раніше канал "Україна" з'ясував таємниці виробництва солодких газованих напоїв. Модель і телеведуча Вікторія Маремуха вирушила на завод Coca-Cola, щоб розібратися в усіх тонкощах виробництва шипучого напою: