У деяких супермаркетах не працюють термінали ПриватБанку – соцмережі

20 грудня 2016, 16:29
Частина користувачів при цьому зазначає, що всі сервіси націоналізованого банку доступні в повному обсязі

Щоб розплатитися в супермаркетах, деяким доводиться стояти в чергах до банкоматів / Фото: Анатолiй Бойко

Карткові термінали для оплати покупок в деяких торгових мережах не працюють, і люди шикуються в черги до банкоматів. Разом з тим, в соцмережах зазначають, що багатьом користувачам доступні всі послуги "Привату".

Так, в коментарях у користувача Тимофій Милованов повідомляють: "Фізособа – все працює. І покупки в неті, і зняття грошей в банкоматі. І оплата картою в магазині, переказ між картами, зняття грошей з скарбнички".

Реклама

Працює все начебто. Заплатила за кавою карткою. Ще раніше поповнила рахунок телефону через Приват24", – пише інший користувач.

Разом з тим, є і повідомлення про те, що в супермаркетах не працюють карткові термінали, але невідомо, як це пов'язано з поточним станом справ у ПриватБанку.

"У супермаркеті на касі сказали, що не працюють термінали приватівські, тому вони використовують (систему – Ред.) інших банків. Однак, не працюють не в останні два дні, а десь 5 днів, тобто за три дні до націоналізації. Картки "Привату" проходять без проблем", – пишуть в коментарях.

Реклама

"Через те, що термінали в супермаркетах не працюють, люди шикуються в чергу до будь-яких банкоматів, щоб зняти готівку", – розповів "Сегодня.ua" киянин Сергій.

Як з'ясував сайт, в цілому, за станом на 15.00 до банкоматів "Привату" в черзі стоять в середньому по 5 осіб.

Нагадаємо, 18 грудня Кабінет міністрів України прийняв рішення про перехід 100% акцій Приватбанку у власність держави. Власником акцій Приватбанку стане держава в особі Міністерства фінансів, яке "гарантує безперебійне функціонування цієї установи і збереження коштів його клієнтів".

Реклама

Перехідний період почався з 19 грудня. Держава обіцяє забезпечити плавний перехід і стабільну роботу ПриватБанку в звичайному для його клієнтів режимі.

У самому "Приваті" зазначають, що націоналізація стала для них сюрпризом, оскільки була породжена серією інформаційних атак на фінустанову.

Глава Мінфіну Олександр Данилюк і глава НБУ Валерія  Гонтарєва запевнили, що клієнтам хвилюватись за свої гроші не варто, оскільки держава гарантує збереження всіх фізичних та юридичних осіб коштів на поточних і депозитних рахунках. Крім того, обслуговування фізичних осіб триває в штатному режимі, а платежі юридичних осіб зупиняться на добу.