Фінансовий омбудсмен в Україні – в бізнесі не дуже раді нововведенню

22 квітня 2018, 05:15
Основне завдання впровадження нового інституту – підвищення довіри споживачів до фінансового ринку

Матеріали справи. Фото: facebook.com/LlutsenkoYuri

Нещодавно в Верховній Раді був зареєстрований законопроект №8055 "Про заснування фінансового омбудсмена " , який повинен впровадити механізм позасудового вирішення спорів між фінансовими установами та споживачами .

Але далеко не всі раді приходу фінансового омбудсмена . Так , представники бізнесу та фінустанов відзначають , що їх інтереси в законопроекті взагалі не враховані .

Реклама

"Как относится к этой ситуации финансовый рынок, когда за наши же деньги, на нас будут жаловаться? Конечно, здесь двойное отношение. Данный законопроект движется благими намерениями, но, его можно принять в том случае, если в каждую статью существующего законопроекта будут внесены мотивы и интересы финансового сектора. В том варианте, в котором сейчас есть законопроект, он вызывает массу протестов", – говорит Анна Замазеева, глава правления Всеукраинской ассоциации финансовых компаний.

Наприклад , відмова від надання фінансової послуги тягне за собою привід для скарг . Якщо оформляти депозит в банку , надати підтверджуючий документ про походження грошей , часто клієнти відмовляються це робити і в банках не задовольняють їх прохання у відкритті депозиту . В такому випадку , клієнт може піти і поскаржитися фінансовому омбудсмену .

"Надо принять во внимание такие моменты и тогда финансовый сектор более лояльно отнесется к законопроекту", – подытожила Анна Замазеева.

Нагадаємо , нещодавно сайт " Сегодня" розповідав про те,як банки збираються видавати кредити в 2018 році.
Більш докладно про те , яка користь буде від фінансового омбудсмена , читайте в матеріалі сайту " Сегодня"Фінансовий омбудсмен: хто це і як він допоможе українцям вигравати суперечки з банками