Унікальні автомобілі: напівгусеничний Alfa Romeo

24 січня 2017, 01:24
Історики техніки припускають, що це авто було спробою отримати військове замовлення від італійської армії

<p>Alfa Romeo RM</p>

Реклама

Модель Alfa Romeo RM проводилася з 1923 по 1925 рік і була відносно поширеною. Існувало три модифікації кузова, до наших днів збереглося кілька десятків RM. А ось напівгусенична версія моделі – це дійсно унікальний раритет, – пише "Популярная Механика".

У 1910-1930-х роках система напівгусеничного ходу, розроблена французьким інженером Адольфом Кегрессом для царського гаража Миколи II, була, по суті, єдиним способом зробити автомобіль позашляховиком. Після повернення з Росії Кегресс працював на "Сітроені", і обладнані його системою машини пройшли тисячі кілометрів по Азії, Африці та Америці.

"Сітроен" тримав ліцензію на кегрессів хід, але при необхідності продавав схему стороннім виробникам. Одним з таких стала італійська компанія "Альфа Ромео": розробники вибрали модель RM для того, щоб зробити на її базі автомобіль підвищеної прохідності. Ліцензію купили у "Сітроена", щоб не "винаходити велосипед".

Реклама

Точна причина, по якій Alfa Romeo взагалі взялася за розробку такого автомобіля, невідома. Історики техніки припускають, що це була спроба отримати військове замовлення від італійської армії – Раду Міністрів незадовго до того очолив молодий Муссолілі, і почалася поступова мілітаризація країни.

За основу було взято серійний Alfa Romeo RM з 2-літровим двигуном, у якого замінили підвіску – причому як задню на кегрессів хід, так і передню, щоб збільшити дорожній просвіт. Більше серйозних змін в машині не було. Скільки було виготовлено напівгусеничних RM – невідомо, але до наших днів зберігся один-єдиний екземпляр, не так давно проданий приватному колекціонерові на аукціоні Kidston.