"Укрзалізниця" хоче підняти тарифи: як це позначиться на українцях

11 жовтня 2017, 19:57
УЗ наполягала на тому, щоб вже з жовтня тарифи зросли на 23% – втім, сторони переговорів, в тому числі профспілки, виступили проти

Фото: кадр з відео

Наскільки і коли підвищити тарифи на вантажні перевезення, "Укрзалізниця" обговорювала з профспілками і промисловцями. Якщо зросте вартість транспортування вантажів, то піднімуться і ціни на товари і послуги, а, отже, підвищення торкнеться не тільки підприємств, а й кожного українця.

"Збільшення тарифів – звичайно, удар по бізнесу і не тільки, а й по пересічному українцю. Тому що якщо бізнес не працює – немає ні пенсій, ні зарплат, нічого", – зазначив президент Аграрної конфедерації України Леонід Козаченко.

Реклама

Представники аграрної, металургійної, хімічної та інших галузей визнають: підстави для підвищення ціни у залізничників є, але всі зацікавлені саме в розумному і обґрунтованому підвищенні.

"Треба говорити, що збирається робити" Укрзалізниця "для того, щоб поліпшити свої показники, фінансовий стан, тому що головна причина таких проблем пов'язана з неефективним управлінням та корупцією в цій організації", – розповів Козаченко.

"Тут дуже важливо, щоб гроші, отримані від цього підвищення, і взагалі гроші, заплановані від інвестицій – на них буде чіткий контроль. Для нас важливо – і Укрзалізниця підтримує, – створити раду виробників, вантажоперевізників, яка б розглядала фінансовий план, інвестпрограму і те, як витрачаються гроші ", – підкреслив голова об'єднання підприємств" Укрметалургпром "Олександр Каленков.

Реклама

"Укрзалізниця" наполягала на тому, щоб вже з жовтня тарифи зросли на 23%, втім ні бізнес, ні профспілки це не влаштовує. Компроміс пропонує Федерація роботодавців: в цьому році – підняти тариф на вантажоперевезення на 8,5%, а в наступному році – ще на 9%. Остаточне рішення буде приймати уряд і Держрегуляторна служба.

"Підвищувати тариф чи не підвищувати тариф: важливо знайти збалансоване рішення, яке влаштує як" Укрзалізницю ", так і всіх учасників ринку – це і перевізники, і хіміки, і металурги. І наше завдання – знайти збалансовану цифру", – зазначив керівник групи радників державної регуляторної служби України Андрій Кисенко.