Українські металурги готові виплавляти більше, але заважають високі тарифи на залізничні перевезення

11 травня 2017, 22:25
Ще одна проблема – вузол Комиш-Зоря-Волноваха не може пропускати потрібну кількість вагонів

Теплопостачання Авдіївки під загрозою. Фото: Фейсбук

Більше стали на експорт, більше валюти для країни. Українські металурги готові виплавляти більше. Але, кажуть, тарифи на залізничні перевезення високі, і вагонів недостатньо.

Промисловий процес на комбінаті Ілліча не зупиняється ані на хвилину. Тільки в цьому конвертерному цеху виробляють понад 3,5 мільйонів тонн сталі на рік. Гендиректор меткомбінату каже: в наступному році побудують нову установку безперервного лиття.

Реклама

Можуть виплавляти і більше. І більше продавати за кордон. Але заважають завищені тарифи на залізничні вантажоперевезення. До того ж, вузол Комиш-Зоря-Волноваха не може пропускати потрібну кількість вагонів. Лідер Радикальної партії Олег Ляшко рішення бачить:

"Ми зараз вимагаємо, щоб уряд виділив державні гарантії на реконструкцію залізничного переходу Комиш-Зоря для того, щоб збільшити пропускні здатності не тільки для вантажних перевезень, але й для пасажирських перевезень", – повідомив він.