Українці стали рідше відмовлятися від стаціонарних телефонів

26 квітня 2018, 14:35
"Укртелеком" впроваджує нові технології і зберігає безкоштовні послуги

Фото: pixabay.com

Кількість українців, які користуються стаціонарними телефонами (або фіксованого проводового телефонним зв'язком), і далі скорочується. Так, якщо наприкінці 2017 року налічувалось 4,7 млн активних телефонних ліній "Укртелекому", то на початок квітня їх було вже близько 4,5 млн.

Однак останнім часом темпи зниження числа абонентів сповільнились. І це свідчить про те, що, незважаючи на все більшу доступність мобільного зв'язку, стаціонарні телефони ще рано "здавати на металобрухт".

Реклама

"Перспективи фіксованої голосової телефонії досить складно передбачити. Так, існує стандартний міжнародний тренд, коли фіксована голосова телефонія заміщається мобільним зв'язком. І з цим не варто навіть боротись. При цьому традиційна голосова телефонія все ще залишається дуже затребуваною. Багато державних установ, служб (лікарні, поліклініки) користуються проводовим зв'язком, щоб мати швидкий і надійний контакт, який не залежить ні від погодних умов, ні від стабільності довкілля... і ми не будемо відмовилятись від надання цих послуг доти, поки вони будуть затребувані нашими абонентами. Більш того, ми намагаємось запропонувати абонентам традиційної голосової телефонії низку інших послуг, щоб вони отримували послуги від "Укртелекому" комплексно. І, до речі, ми помітили, що тенденція до зниження кількості абонентів, які користуються стаціонарним телефоном, останнім часом сповільнилась", – розповів сайту" Сегодня "директор" Укртелекому "Юрій Курмаз.

Проте доходи "Укртелекому" від фіксованої телефонії дещо знизилися (вони становили 747,3 млн грн за квартал). Але це пов'язано не тільки зі скороченням числа абонентів, але і з крадіжками і ушкодженнями телефонного обладнання, яке компанія ремонтує за свій кошт. Дохід компанії від телекомунікаційних послуг за I квартал становив 1,435 млрд грн, скоротившись на 5%, в порівнянні з минулим роком. Про це йшлося на прес-конференції, присвяченій підсумкам роботи компанії за I квартал 2018 року.

А ось доходи "Укртелекому" від інтернет-послуг зростають. В цілому за квартал вони збільшилися на 4%, а в бізнес-сегменті – на 14%. Загальний дохід компанії становив 1,615 млрд грн, знизившись всього на 2,9%, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Чистий прибуток становив 153 млн грн – на 23% більше, ніж в I кварталі 2017-го.

За три місяці 2018 року "Укртелеком" перерахував до бюджетів усіх рівнів майже 523 млн грн податків.

Реклама

До речі, "Укртелеком" продовжує надавати послуги безкоштовного вуличного телефонного зв'язку. Мережа вуличних таксофонів, за допомогою яких можна безкоштовно телефонувати за міськими номерами і навіть на міжмісто, налічує 5000 робочих одиниць. Українці в середньому наговорюють з таксофонів 1 млн хвилин на місяць, і це свідчить про високу затребуваність таких послуг, вважають в компанії.

"Ми не займаємося спеціально просуванням цієї послуги, але й відмовлятися від неї не будемо. Кожна людина, йдучи вулицею і побачивши таксофон "Укртелекому", може безкоштовно зателефонувати на будь-які міські і міжміські номери. На кожному апараті є спеціальний стікер, де це написано", – говорить Юрій Курмаз.

За даними компанії, особливою популярністю таксофони користуються поблизу ринків та в інших людних місцях. Проте в деяких регіонах місцева влада приймає рішення демонтувати таксофони, що викликає невдоволення багатьох жителів.

Всього "Укртелеком" обслуговує абонентів в 2200 населених пунктах, впроваджуючи все більш нові технології. Так, для забезпечення клієнтів швидкісним інтернетом, цифровою телефонією і низкою інших сучасних сервісів "Укртелеком" постійно проводить технічну модернізацію мережі. Наразі до нової мережі підключено вже 400 тис. клієнтів компанії.