Українці по півроку не можуть знайти роботу

5 червня 2014, 08:58
Найпопулярніша причина звільнень — низька зарплата

Щоби знайти роботу, тепер потрібно більше часу. Фото з архіву "Сегодня"

Офісні співробітники найчастіше лишаються без роботи у зв’язку з проблемами із оплатою праці або скороченням. Нову роботу їм доводиться шукати близько півроку. Про це свідчать дані дослідження, проведеного кадровим порталом hh.ua.

Найбільш популярна причина пошуку роботи серед тих, хто зайнятий ним зараз, — проблеми з оплатою праці або низька заробітна платня на поточному місці роботи. Майже стільки ж респондентів шукають роботу з причини скорочення або ліквідації компанії. Тільки п’ята частина зацікавлена в новій роботі не через необхідність або фінансові причини, а з метою пошуку можливостей кар’єрного або професійного зростання.

Реклама

Скорочення як причину пошуку роботи частіше, ніж інші, називають працівники банківської, консалтингової та готельно-ресторанної сфери. А от серед тих, хто незадоволений перспективами розвитку, рекордна кількість програмістів і девелоперів (38% у порівнянні із середнім показником 21%). Також багато незадоволених рівнем розвитку й у сфері медицини та фармацевтики — 29%. Нагадаємо, що саме ці проф. сфери мають один із найнижчих рівнів конкуренції за робочі місця.

Починаючи пошук роботи, слід розраховувати, що цей процес може затягнутися. Так, переважна більшість респондентів шукали або досі шукають роботу не менше кількох місяців (24%), до півроку (19%), від півроку і більше (35%). Таким чином, кількість тих, кому останнім часом вдавалося знайти роботу за місяць і менше, — 22%. Відзначимо, що останнім часом сильно збільшилась кількість тих, хто шукає нове місце більше півроку. Два роки тому таких пошукачів було тільки 20-22%.

Реклама

Більшість із тих, хто довго шукає роботу, зайняті у виробничій сфері, в секторі послуг і транспортному та логістичному бізнесі. До півроку зазвичай займає процес пошуку роботи в бухгалтерів і юристів. А серед тих, кому потрібно два-три місяці для розгляду актуальних пропозицій, лідирують маркетологи, працівники торгівлі й агробізнесу. Очевидно, що серед тих, хто на пошуки витратив менше місяця, — програмісти й фармацевти.