У ПриватБанку стався збій з онлайн-платежами

9 червня 2017, 10:27
Проблема серйозна і торкнулася вона не тільки клієнтів київських відділень

"Приват" обіцяє виправити неполадки. Фото: AFP

У ПриватБанку стався збій в базі даних користувачів, через що на мобільні телефони клієнтів перестали надходити коди верифікації, необхідні для підтвердження оплати он-лайн покупок. Про це повідомляє УНН з посиланням на службу підтримки клієнтів банку.

У банку повідомили, що проблема серйозна і торкнулася вона не тільки клієнтів київських відділень, однак складності обіцяли усунути максимально оперативно.

Реклама

В "Приваті" обіцяють, що вже в другій половині дня SMS з кодами підтверджень будуть розіслані абонентам.

Як повідомлялося, на цьому тижні ПриватБанк попереджав про можливі збої в роботі банкоматів, терміналів і електронного банкінгу.