Toyota представила нове покоління седану Corolla

17 листопада 2018, 04:16
Новий седан помітно відрізняється від хетчбека та універсала

Фото: Toyota

Реклама

Після презентацій хетчбека і універсала Corolla в Toyota взяли тривалу паузу, залишивши найцікавішу для українців чотирьохдверну модифікацію моделі на потім. Причому, японці серйозно боролися з витоками за новим седаном, і тепер нам зрозуміло чому, – пише AUTO.RIA.com.

Що стосується їздових звичок, то тут нова модель буде дуже відрізнятися від свого попередника. Замість дешевої балки, на задній осі тепер встановлюється комфортніша багаторичажка. Ні для кого не секрет, що обслуговування подібної підвіски обходиться дорожче, але в Toyota вважають, що глобальний клієнт вже дозрів до комфортної Corolla, і погодиться за це платити.

В Європі значна частка продажів мусить припасти на гібридні седани з 1,8-літровою "четвіркою" і сумарною потужністю 122 кінських сили. Не меншим попитом будуть користуватися четирьохдверка з 1,6-літровим бензиновим мотором на 132 кінські сили. У базі цей мотор пропонується з механічною коробкою передач, а за доплату можна буде замовити версію з варіатором.

Реклама

Уже в початковому виконанні європейський седан буде непогано "нафарширований". Японці обіцяють комплекс Safety Sense навіть у стартових комплектаціях. Він включає в себе системи автоматичного екстреного гальмування, контролю сліпих зон, розпізнавання дорожніх знаків і адаптивний круїз-контроль. Але на українському ринку комплектації можуть дещо переглянути. Наприклад, оновлений Yaris в найдоступніших комплектаціях у нас пропонували без Safety Sense.

Раніше ми писали, що T oyota і Sub aru відкликають тисячі авто: названі проблемні моделі. Кампанія торкнеться автомобілів, вироблених у певні роки.

Також повідомлялося, що Toyota відкликає понад мільйон автомобілів в усьому світі для усунення дефекту електрообладнання. У вересні в Японії був зафіксований випадок загоряння автомобіля компанії через це дефект, повідомив представник Toyota. Ніхто не постраждав внаслідок цього інциденту.

Реклама

Практика відкликання авто з несправностями популярна в усьому світі. Так, влітку 2017 року автомобілебудівні гіганти Ford, Nissan і Mazda відкликали загалом 2,7 млн автомобілів, реалізованих на північноамериканському ринку і оснащених дефектними подушками безпеки виробництва японської фірми Takata. А навесні-2018 російський "АвтоВАЗ" відкликав понад 100 тис. автомобілів Lada Kalina і Granta.