Тест-драйв УАЗ Патріот: це, як і раніше, справжній позашляховик

5 жовтня 2015, 11:00
Вірність традиціям

Реклама

Насамперед про головне: він залишився рамним і у нього, як і раніше, нерозрізні мости! Для шанувальників класичних позашляховиків і УАЗ зокрема це, мабуть, найважливіша новина. Адже зараз багато SUV після чергового оновлення втрачають кліренс, раму і інші атрибути справжнього 4х4. Тепер, коли основна цільова аудиторія цього автомобіля може бути спокійна, перейдемо до подробиць відразу трьох нових УАЗ Патріот. Автомобіль представлений в класичному кузові з бензиновим або дизельним двигуном, а також у версії пікап. Останній, на диво, отримав бензиновий силовий агрегат. Але дизельну версію виробник також обіцяє – адже для пікапа наявність характерної для дизеля тяговитості є однією з головних вимог.

Зовні

Екстер'єр нових ульяновських позашляховиків став сучасніше, при цьому не втративши впізнаваності і харизми Патріота. Бампери автомобіля не тільки отримали новий, більш ефектний дизайн, але і кріпляться тепер до кузова, а не до рами. Це дозволило прибрати великі і нерівномірні зазори, якими "славилася" попередня версія. Зовнішність Патріота підкреслюють нова, більш агресивна решітка радіатора, пофарбовані в колір кузова ручки дверей, нова задня оптика з динамічним контуром. Передні фари також отримали оновлення, і не тільки зовнішні: в них тепер є денні ходові вогні. Пороги тепер інтегровані в кузов і отримали противоскользящую майданчик.

Реклама

У максимальній комплектації Limited УАЗ Патріот отримав 18-дюймові колеса, що не тільки додало йому ще більш солідну зовнішність, але і при ширині профілю 245 мм помітно додало стійкості на дорогах з твердим покриттям. Правда, радість від 18 дюймів може зіпсувати ціна на шини в цьому радіусі, яка значно вище колишніх 16-дюймових.

Усередині

Нові передні сидіння отримали, на додаток до традиційних регулювань поздовжнього положення і нахилу спинки, можливість регулювання по висоті. Оновилися і задні сидіння, завдяки конструкції яких стало на 80 мм більше місця для ніг пасажирів, покращився огляд через центральне дзеркало. Нова комбінація приладів показує температуру за бортом і має бортовий комп'ютер. У комплектації Limited новий Патріот придбав мультимедійну систему з сенсорним 7-дюймовим дисплеєм, навігаційною системою і камерою заднього огляду.

Реклама

Техніка

Оновлений Патріот – це не лише зовнішній рестайлінг. На додаток до переднього, він тепер має задній стабілізатор поперечної стійкості. Оновилися кермові тяги (вони тепер необслуговувані), карданні вали, а гідропідсилювач керма отримав нові налаштування з урахуванням особливостей УАЗ Патріот. За безпеку гальмування тепер відповідає ABS Bosch дев'ятого покоління з функцією розподілу гальмівних зусиль. Дизельна версія придбала передпусковий підігрівач.

За кермом

Щоб потрапити за кермо Патріота, потрібно постаратися: машина висока, без підніжки туди сісти непросто навіть високим людям. У салоні мало що нагадує старий УАЗ – все сучасно, красиво і якісно. А в управлінні Патріот залишився практично звичним для справжніх УАЗоводов. Величезний хід педалі зчеплення, чимале зусилля потрібно і для натискання педалі гальма. Важіль коробки передач також вимагає чоловічої руки. Загалом, не варто очікувати "невагомих" педалей і намагатися перемикати передачі "одним пальцем". Замість додаткового важеля управління роздавальної коробкою тепер встановлено сучасний "джойстик" з вибором з трьох режимів: заднього приводу (штатно), підключення повного і повного із зниженим поряд передач. У процесі тест-драйву доводилося постійно контролювати роботу цього джойстика. Вибір на ньому певного режиму не означає, що цей режим включиться відразу. Нерідко, щоб включити "самий позашляховий" режим 4L, доводилося вдаватися до різноманітних маніпуляцій з положенням керма, рухом з місця і навіть вимиканням-включенням запалювання.

Асфальт

Налаштування підсилювача керма і задній стабілізатор свою справу зробили: автомобіль став стійкіше, покращилася керованість. УАЗ тепер точніше входить в повороти, його не потрібно "ловити", "підрулювати". Не можна не відзначити задоволення від того, як байдуже підвіска Патріота ставиться навіть до істотним нерівностей дороги: їх можна просто ігнорувати. Характерний для власників легковиків слалом між ямами у власника УАЗ Патріот може викликати лише посмішку. При цьому автомобіль був і залишається жорстким, як і належить позашляховику. Очікувати від нього комфорту великого легкового універсала не варто.

Відносно невеликий, як для такої маси автомобіля, потужності запропонованих двигунів (128 і 114 к.с. для бензинового і дизельного відповідно) на практиці виявилося цілком достатньо. Причому не тільки для пересування по асфальту. Правда, заявлений виробником витрата бензинового мотора 11,5 літра по трасі при швидкості 90 км / год ніяк не можна назвати економним, навіть незважаючи на те, що можна заливати дешевший 92-й бензин.

Бездоріжжя

Можна з упевненістю стверджувати, що оновлений УАЗ Патріот не втратила ні грама своєї легендарної прохідності. Рама, великий дорожній просвіт, відмінна геометрична прохідність і нерозрізні мости дозволяють штурмувати серйозні перешкоди, переїжджати невеликі повалені дерева, підніматися на круті підйоми. Оновлений бензиновий двигун налаштований так, що віддає максимальний крутний момент вже на 2500 оборотів, тому нестачі в тяговому зусиллі немає. До того ж знижений ряд забезпечує передавальне відношення 2,541: 1. Бездоріжжя – це стихія УАЗ.

ВЕРДИКТ

ПЛЮСИ: Приваблива ціна, хороша комплектація. Відмінна прохідність. Великий запас тяговитости, особливо в дизельної версії. Сучасне оформлення та якісні матеріали салону. Привабливий дизайн.

МІНУСИ: Високий витрата палива. Жорсткі педалі зчеплення, гальм і важіль КПП. Нестабільне включення повного приводу із заниженою передачею. Бічні дзеркала спотворюють картинку, особливо відчутно при русі заднім ходом.