Тест-драйв Nissan Sentra: і для сім'ї, і для бізнесу

9 лютого 2016, 09:30
Містка, але дуже вже бюджетна на вигляд

Новинка. Для тих, хто хоче бізнес-клас за бюджетною ціною, і для поїздок сім'єю.

Хоча покупка нової машини в нинішній час і не першочергове завдання, деяким автомобілістам все одно доводиться про це замислюватися. З "жирних" часів, коли в 2007-2008 рр. був бум автопродажів, пройшло більше 7 років – рівно таку ж тривалість ресурсу авто заявляють більшість виробників. Куплені новими автомобілі стали сипатися "по дрібниці". Тим, хто вже звик до добротного сімейного седану, але зараз не готовий витрачати на нього $25-30 тис., Nissan пропонує компроміс: бізнес-седан за ціною $19 тис. за "повний фарш" (ціна простої версії – $15 тис.). Ми розібралися у всіх його плюсах і мінусах.

Реклама

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Назвати Sentra бізнес-класом буде лукавством. Хоч він і виглядає як автомобіль класу D (наприклад, Honda Accord, Toyota Camry), за розмірами і позиціонуванню – це клас С+ (конкурент Toyota Corolla або Honda Civic), покращений сімейний. І хоча слово "компроміс" означає, що незадоволені всі, при такій ціні на невражаючий дизайн закривши очі. Стандартний автомобіль, без вишукувань і інновацій. Виникає враження, що він не зібраний, а відлитий в готовій формі: кузов сприймається як єдине ціле і не розпадається на окремі зони. Молодь назве його нудним, ті, кому за 45, – несолідним. Сподобається він тим, хто трохи старше 30 років, займається підприємницькою діяльністю і вже встиг обзавестися сім'єю.

Реклама

Габарити. Авто довге і широке – комфортно п'ятьом.

САЛОН

Всі ознаки бюджетного авто в наявності: навіть в кращій комплектації у водійського крісла тільки механічні регулювання, матеріали салону – жорсткий пластик, пластмасові вставки для краси. Зате всі елементи підігнані один під одного, а комплектація включає в себе двозонний клімат-контроль, інформаційно-розважальну систему з навігатором, камеру заднього виду і сервопривід дзеркал заднього виду. Плюс є круїз-контроль. До слова, передні сидіння комфортні, хоч і дещо жорстким. Втім, це надає відчуття зібраності за кермом. Але великим людям (від 185 см і / або понад 120 кг) буде незручно. Ззаду, до речі, комфортно точно так само, як і спереду: авто розраховане на пересування 4-5 осіб.

Реклама

Салон. Все є, але матеріали дешеві.

Магнітола. Вмикає задню камеру.

АКПП. Варіатор з двома режимами їзди.

БАГАЖНИК

Він великий (511 л). Між салоном і "камерою зберігання" немає перегородки, а спинки заднього дивана можна скласти (60/40). Так що важко придумати сімейне завдання, яку було б неможливо вирішити за допомогою Sentra.

В РУСІ

Під капотом розташований 1,6-літровий бензиновий атмосферник потужністю 117 "конячок" (такий же – на Nissan Juke і Renault Fluence). З моменту розробки мотора пройшло більше 10 років, так що, заводячи двигун, вже розумієш, що тебе чекає плавне і економічне рух з можливістю прискоритися, якщо перейти на знижену передачу. Забігаючи наперед, відзначимо, що двигун їсть близько 8 л на 100 км в міських пробках, а працює іноді навіть занадто спокійно. Тому спробу проскочити на перехресті можна робити тільки на зниженій передачі: є ризик не встигнути. Те ж саме і з екстреними обгонами: краще не ризикувати, тому що до 60 км/год машина "стріляє", а потім "провалюється". До речі, по трасі авто споживає близько 6 л на 100 км – просто відмінно!

Рульове управління також стандартне: не тупить і не блищить гостротою. Воно має оптимальні настройки. Відзначимо малий радіус розвороту – близько 5 м, що дозволяє розгортати авто на п'ятачках. У той же час через невиразного керма новинку не варто розганяти більше 130 км/год – доводиться підрулювати. Гальмівна система для японського авто виявилася несподівано різкою: навіть легке натиснення на педаль призводить до того, що авто "клює" замість того, щоб плавно зупинятися.

В русі. Розташовує до спокійної їзди.

КОМФОРТ

Підвіска чудово тримає автомобіль навіть при агресивному проходженні швидкісних віражів. Плюс вона енергоємна: легко проковтує невеликі ями. Але і пробити її нескладно, якщо яма серйозна (в третину колеса). Тому краще брати версію без легкосплавних дисків і з гумою якомога вищого профілю.

Сподобався кліренс в 155 мм: заїзд на тротуар для паркування не викликає складнощів. Плюс частина тесту довелося провести на дорозі після дощу: машина легко долала складні ділянки. До речі, варіатор оснащений зниженою передачею, яка виручала неодноразово. Правда, дуже не вистачає можливості перемикати передачі вручну.

ВЕРДИКТ

ПЛЮСИ. Вдале співвідношення ціни і якості, великий багажник дозволяють використовувати авто і для бізнесу, і для сім'ї. М'яка підвіска проковтує "архітектурні особливості" доріг, а салон комфортний.

МІНУСИ. Двигун слабенький, тому потрібно бути обережним, наважуючись на обгони і різкі маневри; гальма налаштовані неоптимально. Якість матеріалів салону більш ніж бюджетне.