Своя справа: маркетинг-директор приватної клініки з Обухова відкрив свою дитячу ігрову кімнату

17 червня 2018, 02:42
За 2 роки – 2 ігрових центри і популярність на все місто

У Снєгірьових 2 дітей і район маленьких

Колись Сергій Снєгірьов мріяв стати вихователем в дитячому саду . Але мама сказала : забудь , хлопчики не бувають няньками . Хлопець виріс і відкрив дитячу ігрову кімнату .

"Все сложилось само по себе. Новый микрорайон, молодые семьи, полный двор детей, — рассказывает он. — У нас тоже 5-летний сын. И я ко всем приставал с идеей, что надо устроить клуб для детей на случай плохой погоды".

На що отримував відповідь – ось і відкрий його сам !

Обміркувавши проект як слід , Снєгірьов , маркетинг – директор приватної клініки , житель Обухова ( Київська область ) , зважився . І не прогадав ! Ігрова кімната стала улюбленим дитячим клубом для святкування днів народження та настільки комерційно успішним проектом , що недавно підприємець відкрив ще одну .

"И в ней один только лабиринт размером как весь первый центр, помещение в три раза больше, — гордится маркетолог. — Тут уж я воплотил все мечты и фантазии. Неоновый зал, светомузыка для детского диско...".

І це не межа : Снєгірьов впевнений , що поганий той бізнесмен , який не будує плани на майбутнє .

Стартовий капітал: пішли всі заощадження

За першою освітою Сергій – інженер медичного обладнання , але потім закінчив бізнес – школу і став фахівцем з маркетингу . Після 6 – го курсу вже організував свій інтернет – магазин , потім видавав газету оголошень . Як вариться бізнес , розумів . Довго шукав приміщення в оренду , а в результаті його купив .

Реклама

"Решил делать по-серьезному: все семейные сбережения, несколько десятков тысяч долларов, потратили на покупку, ремонт и оборудование", — рассказывает Снегирев.

Інтер'єр продумав сам : щось смикнув з інтернету , щось запозичив у інших ігрових кімнат – обдумуючи проект , Сергій з сином відвідали , за його словами , майже всі ігрові центри України і кілька в Польщі . Презентувати його не склало труднощів : навички маркетолога дозволили охопити найефективніші канали реклами .

"Да и в интернете очень много тематических сайтов, форумов, роликов о том, как продвигать подобные услуги", — делится он.

Відкриття приурочили до 24 серпня: вихідний день , і вхід в кімнату безкоштовний .

"Весь район пришел, человек 100 за день перебывало!" — смеется Сергей.

Далі сарафанне радіо зробило свою справу .

Хороший товар продає себе сам , а послуга дуже залежить від того , хто пропонує . Тому персонал для кімнати Сергій відбирав ретельно .

"Администраторов ищу инициативных. Чтоб не пропускали детей через конвейер, а участвовали в процессе", — рассказывает основатель детского клуба.

Сам він провів в ньому пару місяців і зрозумів , що на адміністраторів можна покластися . Тепер заглядає тільки вечорами – запитати , як справи .

"Многое из того, чем дополнили интерьер, предложили девочки: аквариум, подвесное кресло. Все креативные и с душой к работе", — говорит он.

Згодом ігровий центр обріс партнерами – аніматорами , кондитерами . Це і реклама , і допуслуги – отримуєш і кімнату для дня народження , і торт з атракціонами .

"Их тоже подбирал. Должен знать, что не испортят репутацию, — объясняет Сергей. — Если мой клуб с ними сотрудничает, значит, они уже провели праздник для моего ребенка, и я их рекомендую".

Найважче: режим 24/7

У підприємця мізки працюють цілодобово .

"Бывает, ночью просыпаешься и записываешь пришедшие на ум идеи", — говорит он.

Складнощі невичерпні : влітку ось ігрові кімнати пустують – погода хороша . Ситуацію врятувала думка про дитячий літній табір.

"У меня и в клинике полно работы, хоть разорвись. Без поддержки супруги и руководства не справился бы", — говорит Снегирев.

Адже відповідальність вся на своїх плечах . Багато що можна дізнатися з інтернету – тонкощі організації , аж до порад по оренді . А ось гарантій ніхто не дасть :

"Я вот задумывал комнату как место, куда можно привести ребенка на час-два, чтобы сбегать на почту или к стоматологу. И ошибся: выстрелили дни рождения. Оказалась удачной идея детской территории с аниматорами, где ребенок и его гости полноправные хозяева, — признается Сергей. — Поэтому в новом центре комнат для дней рождения целых 3".

Як змінилося життя

Тепер з Сергієм вітається кожна друга зустрічна мама , а малюки бурхливо реагують , угледівши у дворі . Багато городян знають його в обличчя : господар особисто проводить заходи на День захисту дітей і день народження клубу.

"Свое дело дает энергию, веру в будущее и психологически заряжает. Насколько это трудно, настолько и здорово", — сознается он.

Важливу роль зіграло оточення , колеги по бізнес – школі . У Снєгірьова з'явилося коло нових друзів з ідеями , досвідом ведення бізнесу , комерційним талантом , вірою в успіх .

"Общение с ними окрыляет. Не то что стройбригады со своим "никак нельзя, не получится". Совсем иное мышление", — делится предприниматель.

Він став часто бувати в колі однодумців і переконався : якщо у людей виходить , то і у нього вийде .

Поради бувалого директора

Для бізнесмена важливо не застоюватися на місці . Ті , хто програв , в якийсь момент просто завмерли , впевнений Сергій .

"Одни проекты развиваются, другие медленно умирают. Все кончается провалом, только если хозяин не желает видеть проблему и бороться с ней", — убежден опытный предприниматель.

Безвихідних ситуацій в роботі майже не буває , каже Сергій і наводить приклад . Про придбання другого приміщення він вів переговори півроку . А через два дні з'ясувалося , що каналізація в ньому повністю забита і ремонту не підлягає . Найняті для ремонту будівельники приїхали , покрутили головою і поїхали : немає сенсу працювати , без санвузла дитяча кімната нефункціональна .

Реклама

"Вызвал службу канализационной прочистки. Они с применением электродвигателя заходили 14 раз в трубу и не справились, — рассказывает Сергей. — Пригласил другую, применяющую гидродинамическую чистку, — 6 раз пробовали и впустую".

Вже збиралися їхати , але замовник умовив спробувати ще раз – виклик оплачений , раптом вийде ?

"И на седьмой раз они пробили! Эта история доказывает: предпринимателю нельзя останавливаться ни на шестой, ни на десятой попытке. Никогда не знаешь, когда надо было еще раз постучать в дверь, чтобы она открылась", — убежден основатель детских клубов.

Якщо віриш , що все можливо , воно і реалізується .

Успіх в цифрах

Сергій Снєгірьов виношував ідею бізнесу 1,5 року, за цей час відвідав десятки ігрових центрів, прораховував потенційні вигоди і збитки. Розрахунки виправдалися відсотків на 80. У свої 33 він зайнявся реалізацією проекту. Від моменту підписання договору на приміщення до відкриття обох центрів проходило не більше місяця. Ігрова кімната вийшла на заплановані результати через 7 місяців, перші 2 місяці роботи були збиткові. Через 2 роки бізнес розширився. У пошуках адміністраторів Сергій приймає десятки дзвінків, а після співбесіди вибирає одну кандидатку з 5-7. І вони дітям подобаються: відвідуваність б'є рекорд за рекордом.

"Однажды одновременно в комнате было 70 детей! Это максимум для такого помещения, — вспоминает Снегирев. — А как-то за день забронировали сразу 8 дней рождения при норме 1—2 заказа в день. И на той же неделе пришлось отказать 7 клиентам. Тогда я и задумался: вторую комнату открою я, или это сделают другие люди, спрос большой".