Поради підприємцям: як заробити бізнесу в онлайні

21 червня 2015, 08:26
За дослідженням центру Prom.ua, за рік частка українців, які відвідують інтернет-магазини з мобільних пристроїв, зросла майже в два рази

Розвиток мобільних технологій призвело до того, що тепер новинками з цієї сфери озброюється бізнес. Адже дані платформи з кожним роком приносять все більше доходу .

За дослідженням центру Prom.ua , за рік частка українців, які відвідують інтернет-магазини з мобільних пристроїв , зросла майже в два рази. "Зокрема, якщо у 2013 році таких відвідувачів на нашому сайті було тільки 10,6 %, то в 2014 -му – вже 19,2%. Причому в інтернет- магазинах українці частіше вивчають товари зі смартфонів (9,5 %), трохи рідше – з планшетів ( 6,8 %). Це призвело до того , що тепер шопінг безпосередньо з мобільних пристроїв став популярнішим на 25% Варто зазначити, що середній чек покупки зі смартфона становить 595 грн, з планшета – 821 грн", – наголошується в дослідженні.

Реклама

Примітно, що найбільше покупок з гаджетів здійснює молодь у віці 18-24 років. " Цікавою виявилася поведінка покупців. Так , чоловіки активно використовують смартфони -планшети і для вивчення товарного ряду, і для шопінгу. А жінки в цьому відношенні є більш консервативним : вони вивчають товари з мобільних пристроїв , а покупки здійснюють за звичкою , зі стаціонарних комп'ютерів ", – говорять аналітики.

ПРОГНОЗ. Бажання українців активніше використовувати у своєму житті смартфони та планшети призведе до того, що частка мобільного e – commerce в нашій країні буде стрімко рости, вважає директор Prom.ua Микола Палієнко . "Упевнений, через 2-3 роки в умовах повсюдного появи 3G-зв'язку і зростання мобільного трафіку більше половини замовлень будуть відбуватися через гаджети. Однак кількість замовлень з персональних комп'ютерів не сильно зміниться. У зв'язку з цим інтернет-магазини, а також компанії з онлайн- представництвами повинні активніше інвестувати в мобільні платформи . Корисно , наприклад , розробити мобільну версію сайту або забезпечити можливість безперебійного розрахунку банківськими картками ", – пояснює Палієнко .

ПОРАДИ. На думку експертів, створення мобільного або адаптивної версії сайту, а також оптимізація каталогу товару дозволить клієнтові полегшити процес пошуку, вибору і замовлення . " Сьогодні ціна повноцінного мобільного додатку, який буде синхронізувати асортимент товарів інтернет-магазину, базу клієнтів, їхні замовлення , може коливатися від однієї до кількох десятків тисяч доларів. Якщо власник компанії не готовий глибоко вникати в технічні деталі , то вирішити проблему оновлення сайту можна , найнявши програміста – фрілансера або звернувшись до веб- студію. У такому випадку оновлений сайт буде готовий через 3-6 місяців", – пояснив керівник відділу з розвитку продукту Prom.ua Іван Портной . За його словами , можна використовувати і економні варіанти : "Наприклад, реально створити мобільну версію самостійно на готовій платформі " Бітрікс ", WordPress, Joomla. Або ж можна вибрати для створення магазину -сайту торгові майданчики в інтернеті начебто Ucoz , " Вікімарт ".