Поради підприємцям-початківцям: як правильно просувати сайт в інтернеті

22 липня 2018, 01:40
Як проводити SEO-настройку, розповів провідний фахівець з SEO-просуванню маркетплейса Prom.ua Геннадій Сиваш

Кожен підприємець розуміє, що для збільшення продажів в інтернет-магазині потрібні інструменти, відмінні від традиційних для шоу-румів. Досягти наших цілей допоможуть інструменти SEO (Search Engineering Optimization). Йдеться про можливість поліпшити сайт під вимоги пошукових систем Google, Yahoo! або Яндекс. Правильно налаштований сайт може виявитися в числі перших за пошуковим запитом, і це приверне клієнтів – адже, за статистикою, більшість людей вибирає для покупок один з магазинів, виданих на першій сторінці пошуку. Як проводити SEO-настройку, розповів провідний фахівець з SEO-просуванню маркетплейса Prom.ua Геннадій Сиваш.

ЗОВНІШНІСТЬ

При виборі доменного імені для сайту потрібно віддати перевагу короткій " адресі " . " Краще використовувати назву компанії , або одне- два слова , що описують діяльність . Домен повинен бути простим , і його має бути зручно диктувати по телефону " , – зазначає Сиваш . Допомагає клієнтам знаходити портал правильна структура сайту . Для цього у платформи повинна бути одна логіка поділу каталогу: він повинен ділитися за властивостями , виробникам або загальними характеристиками . " Наприклад , якщо продаєте спортивну екіпіровку , спочатку вказуєте , кому підходить товар – чоловікам , жінкам . Потім підрозділи ділите на типи – взуття , одяг . Потім кожен тип ділиться на види спорту " , – радить Сиваш.

Реклама

ВМІСТ

Хороший контент допомагає сайту потрапляти в пошукову видачу , тому одними описами комплектів не відбутися . " Текст повинен нести корисну інформацію про товар і не дублюватися на сторінках : сторінки з однаковим описом не потрапляють в пошукову видачу . Якщо сайт є візиткою компанії , краще починати з опису сторінки " Про нас " . А онлайн – магазин повинен починатися з вітрини , адже людей цікавлять товари " , – пояснює експерт . Також важливо правильно обрати мову сайту. Контент треба готувати на одній мові . " Без обраних мовних версій сайту контент на декількох мовах гірше розпізнається пошуковими системами . Щоб зрозуміти , чи потрібна ще одна мова , можна перевірити популярність запитів по потрібній темі . Тут допоможе Google Trends " , – говорить Сиваш .

Сам текст на сайті повинен бути простим і легким для читання . " Великі шматки тексту потрібно ділити на підпункти . Варто поменше використовувати різні шрифти та кольори тексту і не виділяти ключові слова жирним шрифтом : пошуковики визначають це і розуміють , що матеріал написаний для просування " , – радить експерт .

Тепер що стосується ключових слів. "Пошуковики розвивають алгоритми. Зараз перевага віддається сайтам з хорошим контентом: якщо часто повторювати однакові фрази в тексті, пошукова система може розцінити це як маніпулювання і знизити рейтинг сайту", – пояснює експерт. Також треба обережно працювати з вихідними посиланнями. "Якщо на молодому сайті розміщуються посилання на сайти партнерів, "вага" своїх сторінок віддається ресурсам, сайт розвивається повільніше. Тому в перший рік життя сайту краще не ставити чужі посилання. А ось посилання на свої сторінки в соціальних мережах підвищать довіру до сайту: можна додавати до 5-7 посилань на сторінку", – говорить Сиваш.