Порада підприємцям: як правильно рекламувати стартап

27 грудня 2014, 08:00
На думку експертів, потрібно бути вкрай уважним до деталей і можна використовувати принцип "шкідливою тітки"

Найчастіше на бізнес-старті підприємці не знають, як правильно побудувати рекламну кампанію, і витрачають на неї в підсумку багато і безрезультатно. На думку експертів, у кризу краще використовувати недорогі та ефективні засоби реклами. Насамперед, слід по максимуму використовувати можливості інтернету: створювати блоги, групи в соціальних мережах, розміщувати оголошення на онлайн-біржах – все це можна робити своїми силами, тобто безкоштовно, а в результаті – отримати нових клієнтів.

АКЦІЇ. Для реклами нового проекту не завадить включити фантазію, вважає піар-директор Allbiz Ася Кучина. "Не лінуйтеся проводити міні-акції лояльності. Потрібно розуміти, що люди завжди мають потребу в знаках уваги, а психологи вважають це однією з ключових потреб людини. Тому навіть крихітні подарунки дарують клієнту гарний настрій, дозволяють запам'ятати компанію-дарувальника, і збільшують шанси, що людина повернеться до вас знову", – говорить Кучина. За її словами, добре спрацює роздача флаєрів, проведення акцій типу: "п'ята кава в подарунок" або "купіть два товари і третій отримаєте безкоштовно".

Реклама

ДЕТАЛІ. Аналітик "Простобанк консалтинг" Іван Нікітченко радить не забувати маркетингові деталі, адже, наприклад, при відкритті інтернет-магазина багато залежить від людей, що приймають дзвінки клієнтів: "Потрібно простежити, щоб ваші співробітники були комунікабельними, ввічливими, і вміли продати послугу або товар, зацікавивши клієнта".

"ШКІДЛИВА ТІТКА". Нікітченко рекомендує уважно вивчити роботу свого бізнесу і конкурентів з точки зору вимогливого клієнта: "Подивіться, як налагоджена робота з клієнтурою у вас і у конкурентів. Якщо є серйозні недоліки, їх потрібно відразу ліквідувати". За його словами, в такій перевірці може допомогти правило "шкідливої тітки": потрібно попросити знайому зателефонувати у ваш магазин, щоб довго і нудно вибирати "найдешевшу, але найкрасивішу підвіску", і прослухати цю розмову (по паралельній лінії, або попросивши її записати це на диктофон). Залежно від того, як будуть з нею розмовляти ваші співробітники, чи будуть вони терплячі і лояльні до шкідливого покупця, і варто судити про їх кваліфікацію.