Шведська залізнична компанія визнана "найцифровішою" в Європі

1 лютого 2019, 06:48
Пасажири можуть звернутися з питанням до сервісного робота, а також зв'язуватися з представниками компанії через соцмережі

Державна залізнична компанія Швеції SJ визнана транспортною компанією з найзручнішими цифровими сервісами в Європі. Вона очолила рейтинг 47 транспортних компаній, який склала міжнародна консалтингова компанія BearingPoint.

Фахівці оцінювали "цифровізацію" компаній з точки зору зручності для користувачів. SJ опинилася на першому місці завдяки додатковим сервісам крім розкладу онлайн і зручного мобільного застосування з можливістю покупки в ньому квитків. Наприклад, додаток SJ обладнано голосовим помічником для людей з порушеннями зору. Крім того, на вокзалі у Стокгольмі пасажири можуть звернутися з питанням до сервісного робота, а також зв'язуватися з представниками компанії через соціальні мережі – наприклад, через Facebook.

Реклама

Як відзначають представники компанії, SJ використовує цифрові технології не тільки щоб встановити зв'язок зі споживачами, а й, наприклад, для впровадження безпілотного транспорту.

Нагадаємо, минулого року Швеція увійшла до п'ятірки країн світу, найбільше готових до використання безпілотників на дорогах.

Раніше ми писали, що Швеція 2030 року припинить продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Новий уряд Швеції взяв курс на боротьбу з глобальним потеплінням.

Реклама

Також повідомлялося, що Швеція очолила світовий рейтинг з боротьби зі зміною клімату.