Російський автомобіль "Крим" хоче переплюнути Maserati

6 жовтня 2017, 06:26
Родстер планується випускати в трьох модифікаціях: бюджетній, середній і VIP

<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-large" dir="ltr"><span id="result_box" class="short_text" lang="uk"><span>Автомобіль</span> <span>"</span><span>Крим</span><span>"</span><span>.</span> <span>Фото</span><span

Реклама

Російський автомобіль " Крим " , який сконструйований на базі LADA Kalina , нібито зможе успішно конкурувати з британськими спорткарами Lotus або розкішними італійськими Maserati . Принаймні т ак вважають його творці .

Як повідомляє "Популярна Механіка", проект спортивного автомобіля під назвою " Крим " з'явився завдяки студентам МГТУ імені Баумана , які брали участь в міжнародних змаганнях Formula SAE по розробці гоночного автомобіля .

На сьогоднішній день зібрано вже другий прототип , який відрізняється від першого дизайном кузова і технічними характеристиками . Тепер команда займається краш – тестами і доопрацюванням пасивної безпеки , після чого " Криму " має бути обов'язкова сертифікація і отримання схвалення типу транспортного засобу , що стане фінальним етапом перед запуском серійного виробництва родстера .

Як розповів телеканалу "Зірка" професор кафедри " Поршневі двигуни " МГТУ імені Баумана Дмитра Онищенка , основною конкурентною перевагою автомобіля буде його енергоозброєність , тобто відношення потужності до маси . Завдяки " екстремально низькій масі " , як заявляє доктор технічних наук , російський спорткар зможе змагатися з Maserati і навіть більш потужними конкурентами . Чому референсним автомобілем для " Криму " був обраний саме " Мазераті " , невідомо .

Родстер планується випускати в трьох модифікаціях : бюджетній , середній і VIP . Вони будуть відрізнятися один від одного матеріалами і обладнанням , але компоновка у всіх середньомоторна – двигун розташований перед задньою віссю , як у Porsche Boxster або спорткарів марки Lotus , на конкуренцію з якими націлений Дмитро Онищенко .

Реклама

Кузов "Криму" зроблять з легованої сталі і алюмінієвих компонентів, а декоративні елементи в бюджетному варіанті виготовлять з АБС-пластику, а в більш дорогих – з композитного пластика, базальтового волокна або карбону. VIP-версія також отримає більш потужну силову установку, посилені гальма і більші колеса. Після завершення циклу випробувань МГТУ імені Баумана має намір обговорювати організацію серійного виробництва родстерів "Крим" з інвесторами. Орієнтовна маса автомобіля складе всього 800-850 кілограмів у бюджетній та середній версіях. Модифікація VIP буде важчою через багату комплектацію – 950 кг.

Як повідомляється , " Крим " хочуть зробити самим бюджетним родстером в обслуговуванні завдяки використанню платформи від LADA Kalina .

Нагадаємо, эксперти назвали ТОП-3 найдорожчих автобрендів.