Російські соцмережі втрачають популярність в Україні

30 липня 2014, 10:43
Керівництво сайтів заявляє про "сезонні явища", а експерти пов'язують відтік відвідувачів із політикою

Українці стали менше користуватися російськими соцмережами. Фото: AFP

Українці частково відмовляються від використання російських соціальних мереж . Згідно з даними лічильника StatCounter , минулого літа 37 % сторінок, переглянутих українськими користувачами соцмереж , відводилося на сервіс " ВКонтакте" . Зараз частка знизилася до 21,9 %. Менш активними стали і українські користувачі "Однокласників" . Влітку минулого року на них припало 10 % , переглянуто в соцмережах сторінок , а зараз – 3,6 %. Це найнижчий показник за рік, пише "Капитал".

Разом із тим за півроку зросла активність в американських соціальних мережах. Частка Facebook , згідно з цим же лічильником , збільшилася з 29 % до 41,5 % , Twitter – c 7 % до 14 %.

Проте обсяг аудиторії поки дозволяє "ВКонтакте " залишатися найбільшої соцмережею в Україні . З приводу зниження активності керівництво соцмережі поки не переживати : "Негативних тенденцій в Україні немає, є лише традиційний сезонний спад" , – повідомив прес -секретар комапнії Владислав Леготкін . Із закінченням літа , за його словами , кількість відвідувань зазвичай повертається до норми і знову продовжує зростати.

Експерти кажуть , що роль російських соцмереж в Україні, як і раніше, лідирує . Однак у зв'язку з російською агресією відносно України і анексією Криму , багато користувачів відмовилися підтримувати сервіси з Росії.

" Події, що відбуваються, грають свою роль у зміні інтересу українських користувачів до російських онлайн- сервісів " , – зазначив директор з розвитку бізнесу агентства Web -Promo Антон Воронюк . За його інформацією , істотно зменшилася кількість пошукових запитів для російських соцмереж .

Зростання активності в Facebook можна також зв'язати з підвищеним інтересом його користувачів до новин . Як зазначила прес -секретар агентства інтернет -маркетингу Promodo Маргарита Бергер , аудиторія Facebook більш доросла і більше цікавиться новинами , ніж користувачі " ВКонтакте".

Реклама

Крім політичних подій , певну роль грає насичення вже наявної аудиторії. "Соціальні мережі перестають бути новинкою і дивиною . Багато людей приходять вже туди для того , щоб зв'язатися з конкретною людиною , а не просто провести час " , – пояснив експерт.

Локальні ж соцмережі в Україні привертають не багатьох – новими проектами , за даними їх засновників , користуються від 3,2 до 221 тис. українців.

Нагадаємо , нещодавно в роботі соцмережі "ВКонтакте " виникли серйозні перебої , що викликали бурхливу реакцію інтернет -користувачів. Як стало відомо пізніше , сайт був недоступний через перегрів серверів в Санкт -Петербурзі , де встановилася сильна спека.

Vmeste s tem za polgoda vyrosla aktivnost' amerikanskikh sotsial'nykh setyakh. Dolya Facebook, soglasno etomu zhe schetchiku, uvelichilas' s 29 % do 41,5 %, Twitter — c 7 % do 14 %.

Odnako ob"yem auditorii poka pozvolyayet "VKontakte" ostavat'sya krupneyshey sotsset'yu Ukraine. Po povodu snizheniya aktivnosti rukovodstvo sotsseti poka ne perezhivaye: "Negativnykh tendentsiy Ukraine net, yest' lish' traditsionnyy sezonnyy spad", — soobshchil press-sekretar' komapnii Vladislav Legotkin. S okonchaniyem leta, po yego slovam, kolichestvo poseshcheniy obychno vozvrashchayetsya k norme i snova prodolzhayet rasti.

Eksperty govoryat, chto rol' rossiyskikh sotssetey Ukraine po‑prezhnemu lidiruyushchaya. Odnako svyazi s rossiyskoy agressiyey otnoshenii Ukrainy i anneksiyey Kryma, mnogiye pol'zovateli otkazalis' podderzhivat' servisy iz Rossii.

"Proiskhodyashchiye sobytiya igrayut svoyu rol' izmenenii interesa ukrainskikh pol'zovateley k rossiyskim onlayn-servisam", — otmetil direktor po razvitiyu biznesa agentstva Web-Promo Anton Voronyuk. Po yego informatsii, sushchestvenno umen'shilos' kolichestvo poiskovykh zaprosov dlya rossiyskikh sotssetey.

Rost aktivnosti Facebook mozhno takzhe svyazat' s povyshennym interesom yego pol'zovateley k novostyam. Kak otmetila press-sekretar' agentstva internet-marketinga Promodo Margarita Berger, auditoriya Facebook boleye vzroslaya i bol'she interesuyetsya novostyami, nezheli pol'zovateli "VKontakte"
Разом з тим за півроку зросла активність в американських соціальних мережах. Частка Facebook , згідно з цим же лічильнику , збільшилася з 29 % до 41,5 % , Twitter – c 7 % до 14 %.

Проте обсяг аудиторії поки дозволяє "ВКонтакте " залишатися найбільшої соцмережею в Україні . З приводу зниження активності керівництво соцмережі поки не переживати : "Негативних тенденцій в Україні немає, є лише традиційний сезонний спад" , – повідомив прес -секретар комапнії Владислав Леготкін . Із закінченням літа , за його словами , кількість відвідувань зазвичай повертається до норми і знову продовжує зростати.

Експерти кажуть , що роль російських соцмереж в Україні як і раніше лідирує . Однак у зв'язку з російською агресією відносно України і анексією Криму , багато користувачів відмовилися підтримувати сервіси з Росії.

" Події, що відбуваються грають свою роль у зміні інтересу українських користувачів до російських онлайн- сервісів " , – зазначив директор з розвитку бізнесу агентства Web -Promo Антон Воронюк . За його інформацією , істотно зменшилася кількість пошукових запитів для російських соцмереж .

Зростання активності в Facebook можна також зв'язати з підвищеним інтересом його користувачів до новин . Як зазначила прес -секретар агентства інтернет -маркетингу Promodo Маргарита Бергер , аудиторія Facebook більш доросла і більше цікавиться новинами , ніж користувачі " ВКонтакте"