Новий вітчизняний лоукост SkyUp вийде на ринок України навесні 2018 року

20 грудня 2017, 07:16
Нова українська авіакомпанія обіцяє 16 міжнародних напрямків, а до Одеси – за 499 гривень

До 2020 року у авіакомпанії має бути / Фото: Олександр Яремчук

Навесні 2018 року на ринок авіаперевезень вийде новий вітчизняний перевізник – бюджетний SkyUp. Він почне виконувати регулярні міжнародні рейси з Києва до Барселони, Дубаї, Ларнаки, а також чартерні за 16 напрямами – до Анталії, Хургади, Тівата, Тирани, Бургаса, Ріміні та інших відомих зарубіжних курортів.

Заплановано й внутрішні регулярні маршрути – для початку зі столиці, Харкова і Львова до Одеси. Квиток з Києва до Південної Пальміри обіцяють від 499 гривень в одну сторону, щоправда, без багажу і додаткових послуг (вартість формується за так званою лоукост-моделлю). Авіакомпанія збирається використовувати обидва столичні аеропорти – "Бориспіль" і "Київ" (Жуляни).

Реклама

За словами міністра інфраструктури Володимира Омеляна, йдеться не тільки про розвиток авіаіндустрії, додаткові надходження до бюджету, відродження регіональних аеропортів, а й нові можливості українців відкривати світ.

Авіакомпанія має в своєму розпорядженні 189-місцеві середньомагістральні лайнери "Боїнг-737-800NG" і має намір розширювати свій парк по 2-3 повітряних судна щорічно, довівши загальну кількість машин до 12 до 2020 року. На літаки вітчизняного виробника з маркою "Антонов" SkyUp ставку не робить.

Гендиректор SkyUp Євген Хайнацький визнає, що соціально-економічні проблеми в значній мірі затримали створення авіакомпанії, заявленої як національний перевізник. За словами гендиректора, увага приділятиметься всьому комплексу сервісу під ключ – від пошуку квитка, який скоро можна буде придбати на сайті, до прибуття до кінцевого пункту подорожі.

Реклама

У SkyUp спокійно ставляться до присутності на ринку повітряних перевезень пасажирів різних бюджетних компаній і бачать в цьому запорука подальшого розширення обсягів і поліпшення якості роботи.

"На ринок заходять нові лоукостери, і ми за здорову, нормальну конкуренцію – нехай пасажир сам вибере, хто йому більше до душі", – сказав нам Євген Хайнацький.

На уточнення, чому обрано саме таку назву, а не українську, гендиректор відповів: "Ми ж за європейську інтеграцію, і всюди в Європі воно буде звучати однаково: в перекладі – "Вгору до неба".

Нагадаємо, півроку тому Володимир Омелян розповів "Сегодня" про плани створення вітчизняного бюджетного перевізника, підкресливши, що до цього проекту будуть залучені приватні інвестиції в співвідношенні 51% (український капітал) і 49% (іноземний). Зараз заявлено, що SkyUp – компанія зі 100-відсотковим українським капіталом.