Новинки Детройтського автосалону

21 січня 2015, 08:52
З поліпшенням економічної ситуації на Заході виробники стали пропонувати більше дійсно нових автомобілів

Фото надані виробниками

До 25 січня в Детройті, колись вважався автомобільною столицею США, проходить щорічне Північноамериканське міжнародне автошоу (North American International Auto Show) – один з найбільших і престижних автосалонів у світі. Американський ринок автомобілів, як і вся економіка США, зараз на підйомі. Тому атмосфера у виставковому комплексі "Кобо-центр", де проходить салон, щиро святкова.

В експозиції близько 40 світових і американських прем'єр. Серед них як серійні, так і автомобілі різних класів, які знаходяться в статусі концептів, включаючи спортивні моделі та гібриди. Традиційно в експозиції цього салону багато пікапів, які дуже люблять американці.
На салоні також були оголошені переможці престижної премії "Північноамериканський автомобіль року". Кращим легковим автомобілем названий нев'янучий Volkswagen Golf, а позашляховиком – культовий пікап Ford F-150.

Реклама

Audi

Компанія провела довгоочікувану прем'єру кросовера Q7 другого покоління. Автомобіль став на 37 мм коротше і на 15 мм вже попередника, але розробники стверджують, що вільного простору в салоні при цьому стало більше. Кросовер побудований на новому поколінні модульної платформи MLB, яка незабаром ляже в основу інших великих прокатників концерну Volkswagen, став легшим на 325 кг. Основу кузова становить силовий каркас з ультраміцної сталі, а його передня частина, двері, передні крила і капот виконані з алюмінію.

Реклама

Повноприводна трансмісія стала легшою і компактнішою. У нормальних умовах тяга розподіляється між передньою і задньою осями в співвідношенні 40:60. При необхідності до 70% моменту може передаватися вперед і до 85% – назад. Опціонально доступна система повороту задніх коліс (на малий кут). У адаптивного шасі сім режимів – вибір здійснюється через систему Audi Drive Select. Центр мас тепер розташований на 5 см нижче. Кліренс може досягати 23 см (пневмопідвіска змінює його в межах 9 см).

В Україні новий Q7, можливо, буде пропонуватися з двома трилітровими двигунами: бензиновим (333 к.с.) і дизельним (249 к.с.). Обидва агрегатуються з восьмиступінчастою автоматом.

Ціна на новинку в Німеччині становить від 61000 євро. У дилерів там вона з'явиться в травні.

Реклама

Ford

Нині випускається модель пікапа F-150 тринадцятого покоління вперше була показана в Детройті в минулому році. Зараз же компанія демонструє його модифікацію Raptor, яка на 15 см ширше вихідної – для більшої стійкості на бездоріжжі.

Під капотом встановили мотор V6 3.5 EcoBoost з віддачею більшою, ніж у Raptor минулого покоління, який мав двигун V8 6.2 (416 к.с. і 587 Н • м). Новинка оснащена підвіскою з більш жорсткими і енергоємними амортизаторами більшого, ніж у стандартної версії, діаметра і зі збільшеним ходом. Замість шестиступінчастого автомата встановлений десятиступінчатий з підрульовими пелюстками. Система повного приводу має механічне блокування і гнучкий розподіл тяги між осями.

Автомобіль отримав систему управління шасі, мотором і коробку передач з режимами "нормальний", "вуличний" (швидка їзда по асфальту), "всепогодний", "бруд/пісок", "баха" (підтримує високу швидкість на піску) і "скелі" (для надповільного руху).

General Motors

Концерн представив друге покоління гібридного седана Chevrolet Volt. Автомобіль став трохи більшим за габаритами (довжина 4,58 м), але легшим за попередника на 114 кг (1607 кг). Тепер він за рахунок модернізованої силової установки тільки на електричній тязі може проїхати 80 км – на 20 км більше, ніж попередник. Сумарний запас ходу (електрика плюс бензин) зріс з 610 до 676 км.

У салоні з'явилися підрульові пелюстки, за допомогою яких можна плавно сповільнювати машину, не торкаючись педалей. У базову комплектацію включені камера заднього огляду і 10 подушок безпеки. Опціонально доступні системи моніторингу бічних сліпих зон, поперечного трафіку ззаду і смуги руху, автоматичне гальмування і автопаркувальник.

З нуля до 48 км/год новий Volt прискорюється за 2,6 с (на 19% швидше, ніж попередник), а до 97 км/год – за 8,4 с (на 7% швидше).

Ціна новинки поки не названа, а в продаж вона надійде в другій половині поточного року.

Jaguar

Компанія покладає великі надії на повнопривідний кросовер F-Pace – першу модель такого класу у своїй історії. Але в Детройті він був представлений тільки віртуально.

Очікується, що це буде компактний автомобіль, побудований на новій модульній алюмінієвій платформі, яка вже лягла в основу седана XE. Ймовірно, лінійку моторів складуть вже існуючі турбодизель 2,0 л (180 к.с.), бензинова "четвірка" 2,0 л (200 і 240 к.с.) і трилітровий V6 з приводним нагнітачем (340 к.с.). Всі двигуни будуть працювати в парі тільки з восьмідіапазонним автоматом. "Живий" автомобіль обіцяють показати до кінця цього року, а вивести його на ринок – в 2016 р.

Mercedes-Benz

Головною новинкою на стенді цієї компанії став кросовер GLE Coupe. Ця модель відповідно до нової класифікації компанії відкриває GLE-клас середньорозмірних кросоверів, в який буде перейменований нинішній M-клас. Технологічно автомобіль близький до нині випускається ML, відрізняючись від нього в основному профілем даху, зовнішніми панелями кузова і світловими приладами. Так що тепер Mercedes має пару моделей, що є прямими конкурентами для BMW X5/X6.

За габаритами GLE Coupe практично ідентичний BMW X6 (4,9 м завдовжки, 2,0 м завширшки і 1,73 м заввишки, колісна база – 2,92 м). У базовому оснащенні встановлюється звичайна пружинна підвіска, а за доплату доступна пневмопідвіска. Всі версії оснащені повним приводом 4Matic.
У перший час будуть доступні три модифікації: дизельна GLE 350d (258 к.с.) і дві бензинові – GLE 400 (333 к.с.) і GLE 450 AMG Sport (367 к.с.).

Acura

Цей японський виробник представляє моделі двох своїх основних брендів: Nissan і преміального Acura. Випуск першого покоління суперкара Acura NSX був припинений в 2005 р кілька років тому компанія почала демонструвати концепти другого покоління, але серійний автомобіль був показаний тільки зараз. Автомобіль крупніше попередника: довший на 5 см (разом 4,47 м), ширше на 13 см і вище на 5 см. Колісна база збільшилася з 2,35 до 2,63 м.

Новий NSX отримав гібридну силову установку, що складається з 3,7-літрового бензинового двигуна V6 з подвійним турбонаддувом і трьох електромоторів, один з яких з'єднаний з 9-діапазонним роботом (коробкою передач) і допомагає бензиновому агрегату обертати задні колеса. Два інших електромотора приводять у рух передні колеса. Загальна потужність силової установки становить не менше 550 к. c. Каркас кузова автомобіля виконаний з алюмінію і надміцних сортів сталі. Підлога зроблена з вуглепластика, а всі панелі – з алюмінію і поліефірного композиту.

Замовлення на NSX компанія почне приймати влітку цього року. Його вартість в США складе близько 150 тис. доларів.

А друге покоління пікапа Nissan Titan отримало в позначенні приставку XD – це зроблено для того, щоб відрізняти модель від попередника, який поки не знімається з виробництва. Новинку оснастили новим п'ятилітровим дизелем V8 фірми Cummins. Він видає 310 к.с. і 752 Н • м тяги і працює в парі тільки шестиступінчастим автоматом. Крім дизеля, в моторну гамму увійдуть бензинові агрегати V6 і V8. Автомобіль буде пропонуватися як з повним, так і з заднім приводом.

Пікап буде доступний з різними типами кабін і вантажного відсіку. Він здатний буксирувати причіп масою до 5,4 т, а максимальна вантажопідйомність становить 906 кг – залежно від типу кабіни і довжини вантажної платформи.

Toyota

Toyota Tacoma є найбільш продаваним середньорозмірним (за американськими мірками) пікапом в США кілька останніх років поспіль.

Виробляється модель з 1995 р. і з тих пір мало змінилася. Тепер же показана машина третього покоління, яку спіткала дійсно глибока модернізація. Вона повністю розроблена в північноамериканському технічному центрі Toyota і випускатися буде в США.

Зовнішній деталі все нові, грунтовно переробили раму. Підвіска залишилася колишня: двохважіль спереду і ресорна ззаду, але її елементи налаштовані так, щоб хід став більш комфортним без втрати запасу міцності.

Зі старої лінійки моторів залишився тільки чотирициліндровий 2,7 л (162 к.с. і 244 Н • м). А замість 242-сильної чотирилітрової "шістки" з'явився V6 об'ємом 3,5 л, що працює за циклом Аткінсона. Обидва мотори можуть агрегатуватися з шестиступінчастою механікою або автоматом.

Новинка стане доступною покупцям до літа 2015 року.

Volvo

Седан S60 був представлений у Вседорожний варіанті – Cross Country. Модель отримала повний привід, а її кліренс був збільшений майже на 7 см (до 19 см). У компанії називають новинку єдиним седаном-кросовером на сучасному ринку.

S60 Cross Country буде випускатися з бензиновим мотором T5 (потужністю 254 к.с. для Європи) в поєднанні з повним приводом. На деяких ринках також з'являться дизелі: старий п'ятициліндровий D4 (2,4 л, 181 к.с.) з повним приводом і новий D4 Drive-E (2,0 л, 190 к.с.) з переднім приводом.

Замовлення на новинку в Північній Америці і Європі почнуть приймати влітку 2015 року.