Названі корисні і марні опції в нових авто. Фото: autonews.autoua.net
Сьогодні всі без винятку автовиробники нав'язують клієнтам різні опції – від електрошибок до стелі "Зоряне небо". Навігація та мультимедіа і зовсім стали звичним обладнанням. Але чи завжди потрібні ці блага цивілізації, і чи дійсно є сенс за них платити?
Фахівці J.D. Power відзначили, що покупці не використовують більшість опцій, пише "ТопЖыр". Одна з причин – автовласники просто не вміють ними користуватися або навіть не знають про їх наявність.
Американські дослідники вивчали питання опцій і, за підсумками опитування, склали список найбільш даремних з них:
ОПЦІЯ | ВІДСОТОК ВИКОРИСТАННЯ |
---|---|
Вбудовані мобільні додатки | 32 відсотки |
Проекційний дисплей | 33 відсотки |
Системи автоматичного паркування | 35 відсотків |
Бездротові точки доступу | 38 відсотків |
Консьєрж-сервіс | 43 відсотки |
Які опції, навпаки, активно використовуються автовласниками, дивіться нижче:
ОПЦІЯ | ВІДСОТОК ВИКОРИСТАННЯ |
---|---|
Система стеження за "мертвими" зонами | 87 відсотків |
Індикатори економії палива | 87 відсотків |
Електрорегулювання сидіння в районі попереку | 86 відсотків |
Можливість підключення мобільного телефону | 84 відсотки |
Паркувальний асистент | 82 відсотки |