Названі найбільш корисні і марні опції в нових авто

20 листопада 2015, 05:31
Від електрошибок до стелі "Зоряне небо"

Названі корисні і марні опції в нових авто. Фото: autonews.autoua.net

Сьогодні всі без винятку автовиробники нав'язують клієнтам різні опції – від електрошибок до стелі "Зоряне небо". Навігація та мультимедіа і зовсім стали звичним обладнанням. Але чи завжди потрібні ці блага цивілізації, і чи дійсно є сенс за них платити?

Фахівці J.D. Power відзначили, що покупці не використовують більшість опцій, пише "ТопЖыр". Одна з причин – автовласники просто не вміють ними користуватися або навіть не знають про їх наявність.

Реклама

Американські дослідники вивчали питання опцій і, за підсумками опитування, склали список найбільш даремних з них:

ОПЦІЯВІДСОТОК ВИКОРИСТАННЯ
Вбудовані мобільні додатки32 відсотки
Проекційний дисплей33 відсотки
Системи автоматичного паркування35 відсотків
Бездротові точки доступу38 відсотків
Консьєрж-сервіс43 відсотки

Які опції, навпаки, активно використовуються автовласниками, дивіться нижче:

ОПЦІЯВІДСОТОК ВИКОРИСТАННЯ
Система стеження за "мертвими" зонами87 відсотків
Індикатори економії палива87 відсотків
Електрорегулювання сидіння в районі попереку86 відсотків
Можливість підключення мобільного телефону84 відсотки
Паркувальний асистент82 відсотки