Названо 5 головних помилок автомобілістів

13 січня 2015, 05:02
Продавці авто і послуг для них часто намагаються обдурити

Автолюбителі завжди мають бути напоготові - як за рулем, так і поза машиною. Фото: businessua.com

Більшість водіїв люблять свої авто, керуючись певними упередженнями, які стосуються його експлуатації, передає БизнесUA. Яке паливо заливати? Де мити машину? Що вибрати при покупці – бензиновий або дизельний мотор?

Помилка 1. Уявна гарантія

Реклама

Гарантія на авто здається панацеєю, яка врятує від усіх бід. Але може виявитися, що ніяких гарантійних зобов'язань просто немає, або вони дуже умовні.

"У мене зламалася магнітола. Але, як виявилося, гарантія на електричні вузли в авто діє тільки один рік, хоча при купівлі менеджер "співав" про те, що гарантія на машину – 5 років", – скаржиться таксист Сергій Лобов.

Офіційний сервіс далеко не завжди радий допомогти безкоштовно, навіть якщо машина на гарантії. Наприклад, при поломці підвіски на СТО доведуть, що винен у цьому власник авто, тобто за ремонт доведеться платити.

Реклама

Якщо руйнується лакофарбове покриття, то відновлять його за умови, що автомобіль щорічно проходив діагностику кузова у дилера, а гарантія на іржу поширюється тільки на крізну корозію кузова. І ТО доведеться проходити за свій рахунок, а на офіційних СТО сервіс в 2-3 рази дорожче.

Але все таки не варто поспішати відмовлятися від гарантії. Як мінімум потрібно проїхати 10 тис. км. Саме за цей час, як правило, вилазять "всі блохи". Якщо ж з авто за перший рік нічого серйозного не відбулося, а гарантійний сервіс невиправдано дорогий, від нього часто відмовляються. Виняток становлять хіба що дорогі машини, які якісно зможе обслужити далеко не кожна СТО.

Помилка 2. Паспорт не обдурить

Реклама

Витрата палива – один з головних чинників, на який багато звертають увагу при покупці автомобіля. Але показник, який демонструє виробник, означає, що пілот, який тестує машину в ідеальну погоду при ідеальних дорожніх умовах, домігся цих витрат. І до цифри потрібно додати 2-3 л "зверху", особливо з урахуванням міського трафіку і пробок. У результаті, якщо по "паспорту" за рік авто "з'їдає" бензин на 15 тис. грн, то фактичні витрати на паливо складуть 18-19 тис. грн.

Помилка 3. Газ краще за повітря

На будь-якому шиномонтажі обов'язково запропонують закачати шини газом. Але от чи варто погоджуватися? Справа в тому, що будь-яка газова суміш, яку пропонують власникам авто, це суміш на основі азоту. Однак звичайне повітря містить 80% азоту. Тому, навіть якщо в суміші вміст азоту – 85-90%, на комфорт пересування це практично не вплине. Зате за "закачування" доведеться віддати 40-60 грн.

Звичайним повітрям на будь-якому шиномонтажі "задують" шини за "червонець", а при перевзуванні авто – і зовсім безкоштовно. У Формулі-1 шини дійсно закачують спеціальним газом, але температура гоночного колеса під час змагань піднімається до ста градусів!

Помилка 4. Суперпальне

Сьогодні АЗС постійно рекламують різні "брендові" марки палива, які мають міфічні властивості і перетворять авто в "болід". "Супербензин" не додає потужності. У чому користь? Автовласник економить на витратах, який при більш дорогому бензині може бути нижче на 1-2 л на 100 км.

Якщо залити бензин з вищим октановим числом, ніж зазначено в паспорті автомобіля, збільшується ризик того, що двигун вийде з ладу. Доведеться їхати на СТО, щоб там двигун підрегулювати під бензин з вищим октановим числом. В ідеалі ж потрібно "годувати" машину тим паливом, яке рекомендує виробник по "паспорту", і заправлятися на перевірених АЗС.

Помилка 5. Дизель краще за бензин

Українці люблять дизельні мотори, вважаючи їх більш економними, і паливо дешевшим. Однак, якщо купувати авто з "дизелем", головною проблемою стане неякісна солярка з великим вмістом парафіну, яка зустрічається часом на АЗС. Це означає, що взимку паливо застигне, і доведеться чистити паливну систему, а в гіршому випадку – повністю замінити. І ремонт дизеля в разі поломки обійдеться набагато дорожче, ніж бензинового мотора. Тому задля економії двох-трьох літрів бензину не варто купувати автомобіль на дизелі, який коштує до того ж на $2-4 тис. дорожче. Він окупить себе лише в тому випадку, якщо у автомобіля планується щорічний пробіг більше 25 тисяч кілометрів.