Названо найдорожчий бренд світу 2018 року

29 травня 2018, 12:00
За версією Forbes, технологічні компанії посилили свою бізнес-гегемонію

Фото: ft.com

Ввосьме поспіль компанія Apple стала найдорожчим брендом світу за версією Forbes. Його вартість 2018 року становила 182,8 млрд доларів, що на 8% вище, ніж 2017-го. При цьому головний конкурент Apple – Samsung – опинився лише на сьомому місці, хоча і продав більше телефонів, ніж "яблучна" компанія.

При цьому всі місця в першій п'ятірці свіжого рейтингу вартості брендів зайняли технологічні компанії:

Реклама
  1. Apple (гаджети);
  2. Google (інтернет);
  3. Microsoft (програмне забезпечення);
  4. Facebook (соціальна мережа);
  5. Amazon (онлайн-торгівля).

"Міцний бренд допомагає стимулювати попит і підвищувати ціни. П'ять технологічних брендів роблять це краще, ніж хто-небудь ще, і є п'ятьма найціннішими брендами в світі, збільшивши свою цінність на 586 мільярдів доларів порівняно з минулим роком", – наголошується в матеріалах до рейтингу.

ТОП-10 найдорожчих брендів 2018 року

Рейтинг: Forbes

Реклама

2018 року Amazon, чий голова Джефф Безос вже став найбагатшою людиною в світі, обігнав за вартістю бренд Coca-Cola. Таким чином, саме успіх Amazon зміцнив домінування технологічних компаній.

Нагадаємо, раніше Amazon вперше обійшов за капіталізацією Microsoft і посів третє місце серед публічних компаній США та світу, поступаючись лише Apple і Alphabet (Google).