На "Новій пошті" українці відмовилися помітити крихку посилку – що стало причиною

7 вересня 2021, 10:20
Маркування "скло" робиться тільки на фірмові коробки

Поштовий оператор відстежить посилку і її стан / Фото: колаж "Сьогодні"

Українка поскаржилася в Мережі на те, що їй в одному з харківських відділень поштового оператора "Нова пошта" відмовилися помітити крихку посилку.

Про це вона написала на сторінці "Нової пошти" у Facebook.

Реклама

"Сьогодні надсилала дитині в коледж посилку-продукти. Мені було відмовлено в наклейці "скло", бо коробка не фірмова. Цікаво, моя дитина отримає уламки чи цілі продукти", – йдеться в повідомленні.

В "Новій пошті" оперативно відповіли жінці – пояснили, що маркування "крихке" робиться тільки на фірмові коробки.

"Маркування "крихке" робиться тільки на фірмові коробки. Все ж сподіваємося, що посилочка прибуде цілою і неушкодженою. Якщо виникнуть проблеми – пишіть, адже ми завжди тут і готові допомогти", – повідомили представники компанії.

До того ж, у жінки запитали, що саме вона надсилала і номер відправлення попросили, щоб відстежити його.

Міжнародні перекази Western Union

На початку серпня 2021 року "Нова пошта" оголосила про співпрацю з міжнародною платіжною системою Western Union. Клієнти української компанії тепер зможуть надсилати й отримувати грошові перекази, які доступні тільки в гривні, у відділеннях НП.

Реклама

Щоб перевести гроші, клієнту потрібно:

  • мати при собі посвідчення особи державного зразка;
  • знати повне ім'я одержувача і країну призначення;
  • після оплати транзакції відправник отримує від оператора контрольний номер грошового переказу, який має передати одержувачу.

Нагадаємо, наприкінці липня "Нова пошта" зробила тестове відправлення посилки за допомогою безпілотного літака Discovery (української компанії "Аеродрон"). Відстань в 480 км з відправленням БПЛА пролетів вперше у світі.