МТС в Україні змінює назву і бренд – ЗМІ

7 липня 2015, 11:58
Мобільний оператор хоче "дистанціюватися" від асоціацій з Росією, повідомляють неофіційні джерела

"МТС-Україна" втрачає абонентів. Фото: business.ua

Російська компанія МТС хоче змінити назву української "дочки", щоб зробити менш очевидним зв'язок "МТС Україна" з російським оператором мобільного зв'язку. Як розповіли джерела, ідея ребрендингу виникла більше року тому, але переговори з потенційними партнерами тривають досі, пишуть російські "Ведомости".

Видання зазначає, що МТС веде переговори з великими міжнародними телекомунікаційними операторами з купівлі прав на використання їхніх брендів в Україні, зокрема, згадується група Virgin Річарда Бренсона і британська Vodafone.

Реклама

З Virgin домовитися не вдалося, так що, ймовірно, МТС перефарбує вивіски в Україні в Vodafone, відзначає один зі співрозмовників видання.

Генеральний директор "МТС Україна" Іван Золочевський на запит журналістів відповів, що чутки не коментує. Між тим, джерело повідомило українському виданню AIN, що минулого четверга офіс "МТС Україна" дійсно відвідали представники Vodafone.

Весь минулий рік "МТС Україна" втрачала абонентів: якщо в березні їх було 21,7 млн, то в кінці грудня – 20,2 млн. Частка оператора на українському ринку за кількістю обслуговуваних sim-карт знизилася за рік з 37 до 34%, а відтік збільшився з 6,2% в I кварталі до 34,2% в IV кварталі.

Реклама

МТС пояснювала це анексією Криму Росією і складною ситуацією на сході України. З 1,3 млн абонентів, яких українська МТС втратила в минулому році, близько 1 млн – кримчани; інші втрати – результат різних факторів, у тому числі, можливо, і сприйняття марки.

Читайте також:  Оператор "МТС" виграв другий лот на 3G-ліцензію

Vodafone ще в 2001 запустила програму виведення бренду на локальні ринки без додаткових інвестицій. Зараз за такою схемою Vodafone працює з операторами на Кіпрі, в Австралії, Бельгії, Болгарії, Ісландії, Латвії, Литві, Люксембурзі, Словенії, Фінляндії, Хорватії, Швеції, Швейцарії та Естонії.

Реклама

Щоб дистанціювати український бізнес від російського, МТС вже змінила схему володіння українською "дочкою": якщо раніше і належала їй безпосередньо, то тепер – через нідерландський Preludium BV і люксембурзьку Allegretto Holding. Цю реорганізацію МТС пояснювала бажанням розширити можливості залучення інвестицій в "МТС Україна". Ребрендинг – альтернатива зниження пакета в українській "дочці".

Нещодавно ребрендинг в Україні провів "Київстар" – сестринська компанія російського "Вимпелкому" (обидва входять в Vimpelcom Ltd.). У травні 2015 він представив новий логотип жовто-блакитного кольору.