Львів і Будапешт з'єднають автобаном

10 жовтня 2017, 14:38
В "Укравтодорі" впевнені, що нова дорога стане транспортною артерією для експорту українських товарів до країн Східної і Південної Європи

Омелян розраховує, що в українців з'явиться більше можливостей дістатися до ЄС. Фото: Pixabay

Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") планує реалізувати проект нового автобану Львів – Будапешт через КПП "Дийда".

"Ця дорога стане основною артерією для експорту українських товарів до країн Східної і Південної Європи і транзитним коридором міжнародної торгівлі через Україну з Білорусі та країн Прибалтики в країни Східної і Південної Європи, а також забезпечить стійке сполучення Закарпаття з іншими регіонами України", – зазначає "Укравтодор".

Реклама

Нова автомагістраль також з'єднає Львів з угорським автобаном М-3 Будапешт – Ніредьгаза і стане головним автомобільним коридором між Україною та Угорщиною.

В рамках реалізації цього проекту "Укравтодор" спільно зі Світовим банком почали підготовку pre-feasibility study проекту реконструкції дороги I категорії Львів – Мукачево. Зараз дорога М-06 з Мукачева до Львова проходить через складний гірський рельєф, а отже, проїзд по ній займає близько 3,5 годин. Очікується, що новий автобан скоротить час у дорозі до двох годин.

Нагадаємо, в цьому році розпочато проектування нової автомобільної дороги I категорії від Мукачево до КПП "Дийда". Ця ділянка має спростити транспортне сполучення між Україною та Угорщиною, а також зняти навантаження з контрольно-пропускного пункту "Чоп-Захонь", на який поки що доводиться основна частина вантажних перевезень. У перспективі новий автобан Львів – Мукачево буде взаємодіяти зі словацьким автобаном R-2, що забезпечить його зв'язок з системою швидкісних доріг Словаччини, Чехії, Німеччини.

Реклама

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що уряд України переніс початок ремонту і будівництва доріг з грудня на серпень на прохання президента Петра Порошенка. При цьому "Укравтодор" запланував масштабний ремонт доріг. На 49 км полотна з держбюджету виділять 450 млн гривень.

Також в Україні планують побудувати платні дороги. Однак реалізація таких проектів може розпочатися не раніше ніж через 3 – 4 роки, так як попередньо потрібно змінити законодавство про концесії.